مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی مکانیک / ساخت و تولید

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی مکانیک ساخت و تولید

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ساخت و تولید در این پست مورد بررسی قرار می گیرد.رشته ساخت و تولید، از رشته های بسیار مهم در صنعتهای مختلف مانند خودروسازی و مباحث نظامی و … می باشد. دانشجویان ساخت و تولید علاوه به تسلط بر مسائل مکانیکی، به خصوص مسائل مکانیک جامدات، باید اشراف کامل به فرآیند های ساخت و تولید از قبیل ماشینکاری، ریخته گری، آهنگری و … و همچنین مواد و عملیات حرارتی آن ها، به خصوص انواع فولادها، آشنایی داشته باشند. در این رشته باید خلاقیت طراحی، توانایی ساخت و انتخاب بهینه ترین روش ساخت را داشته باشند. یکی از نکات جالب در مورد ساخت و تولید، ارتباط نزدیک این رشته با مهندسی مواد و متالوژی، می باشد.

محورهای اصلی انجام پایان نامه ساخت و تولید

این رشته در مقطع کارشناسی ارشد به سه زیر شاخه اصلی سیستم های تولید صنعتی، شکل دهی و در برخی موارد، مکاترونیک، تقسیم می شود. سیستم های تولید صنعتی مباحث مطرح در مورد انواع روش های ساخت و تولید و بهینه سازی آن ها به لحاظ هزینه و زمان می باشد. شکل دهی یک گرایش مشترک بین مهندسی مواد و مکانیک می باشد. محورهای اصلی این گرایش بررسی روش های شکل دهی فلزات و آنالیز آن ها با روش های مختلف، می باشد. گرایش مکاترونیک نیز یک گرایش مشترک بین مکانیک و برق می باشد که مهم ترین مبحث مورد بررسی در آن، رباتیک می باشد.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / شکل دهی فلزات در مقطع ارشد و دکتری

عناوین پروژه‌ها: تجزیه و تحلیل کشش عمیق، فرآیند هیدروفرمینگ، شکل دهی تدریجی، اکستروژن، نورد، خم کاری، برگشت فنری در شکل دهی، شکل پذیری، منحنی های FLD، شکست و خرابی در شکل دهی.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / تست‌های غیر مخرب

عناوین پروژه‌ها: آکوستیک امیشن، التراسونیک، تحلیل خرابی در کامپوزیت ها، بررسی تنش پسماند در سازه ها، بررسی تنش پسماند در جوشکاری، سوراخ کاری کامپوزیت، بررسی انواع مدهای شکست، روش‌های آکوستوالاستیک.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / جوشکاری

تحلیل المان محدود فرآیندهای مختلف جوشکاری مانند اصطکاکی اغتشاشی، جوشکاری لیزری، زیرپودری، TIG و MAG، مكانيك شكست، تحلیل خزش و خستگي، جوشکاری انفجاری، جوشکاری نفوذی، جوشکاری پلیمر، جوشکاری مقاومتی، شبیه‌سازی در فرایندهای جوشکاری

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / ماشینکاری

تحلیل المان محدود انواع فرآیندهای ماشینکاری مانند سنگ زنی، فرزکاری، تراشکاری و روش های نوین ماشینکاری، بررسی مکانیزم براده برداری در مواد ترد و سخت، بررسی انتقال حرارت در براده برداری.

 

انجام پایان نامه ساخت و تولید / متالورژی

بررسی ریزساختار در انواع زمینه های فولادی، آلومینیومی و مس، بررسی و تحلیل فولادهای دوفازی، تست سختی و متالوگرافی، نانومواد، مواد هوشمند.



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی پزشکی بیومتریال

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیومتریال

 

 

مشاوره انجام پایان نامه بیومتریال در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.مهندسی پزشکی گرایش بیو متریال، برروی تهیه‌ی مواد گوناگون مصنوعی و طبیعی، طراحی روش‌های ساخت و قالب‌گیری نهایی ماده و در نهایت اصلاح مواد برای کاربرد درون بدن در پزشکی صورت می‌گیرد. توسعه‌ انواع مدلهای وسایل پزشکی نیازمند انتخاب، ساخت و آزمایش مواد است. که انتخاب ماده مناسب جهت کاربرد در بدن در این گرایش مطرح می شود.

 

انجام پایان نامه ببومتریال

  1. کنترل رهایش دارو
  2. مهندسی بافت
  3. طراحی و خواص سطحی مواد جهت کاربرد در بدن
  4. بیوسنسور ها
  5. مهندسی پروتئین
  6. کاربرد فلزات در پزشکی
  7. کاربرد سرامیک ها در پزشکی
  8. کاربرد پلیمرها در پزشکی
  9. کاربرد کامپوزیت ها در پزشکی
  10. اصلاح سطح مواد جهت کاربرد در بیومتریال ها
  11. ژن درمانی


برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی پزشکی بیومکانیک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیومکانیک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه بیومکانیک در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.بیومکانیک، مطالعه ساختار و عملکرد جنبه های مکانیکی سیستم های بیولوژیکی در هر سطحی از اورگانیسم گرفته تا اورگان ها و سلول ها با استفاده از روش های مکانیکی می باشد. واژه بیومکانیک در ابتدای دهه ۱۹۷۰ توسعه یافت، که توصیف کننده استفاده از مهندسی مکانیک در سامانه‌های زیست‌شناسی و مهندسی پزشکی است. بیومکانیک بسیار نزدیک به مهندسی است، چرا که اغلب از علوم مهندسی سنتی برای تحلیلی سیستم های بیولوژیکی استفاده می کند. برخی از کاربردهای مکانیک نیوتنی و علوم مواد می تواند تقریب های صحیحی برای مکانیک برخی از سیستم های بیولوژیکی فراهم کند. مکانیک کاربردی و برخی از رشته های نوین مهندسی مکانیک مثل مکانیک کانتینیوم، تحلیل مکانیزم ها، تحلیل ساختارها، سینماتیک و دینامیک نقش های برجسته ای در مطالعه بیومکانیک ایفاء می کنند.

 

انجام پایان نامه بیومکانیک ورزش در مقطع ارشد و دکتری

در بیومکانیک ورزش، قوانین مکانیک در حرکت انسان به منظور بدست آوردن فهم بهتری از عملکرد ورزشی و کاهش صدمات اعمال می شوند. بیومکانیک ورزش بر استفاده از اصول علمی فیزیک مکانیکی برای درک حرکات بدن انسان و وسایل ورزشی مانند چوب کریکت، چوب هاکی، نیزه و غیره تمرکز می کند. المان های مهندسی مکانیک (مانند استرین گیج ها)، مهدسی برق (مانند فیلترینگ دیجیتال)، مهندسی کامپیوتر (مانند روش های عددی)، آنالیز راه رفتن (صفحات نیرو)، و نوروفیزیولوژی کلینیکی (مانند EMG سطحی) روش های مرسومی هستند که در بیومکانیک ورزش استفاده می شوند.

 

انجام پایان نامه بیومکانیک محیط پیوسته (کانتینیوم)

تحلیل مکانیکی مواد بیولوژیکی و بیوفلوئیدها معمولا با مفاهیم مکانیک محیط پیوسته انجام می شود. این فرض زمانی است که مقیاس های طولی مورد علاقه به سطح ساختار مایکرو موارد نزدیک می شود. یکی از قابل توجه ترین مشخصه های مواد بیولوژیکی، ساختار سلسله مراتبی آنهاست. به عبارت دیگر، ویژگی های مکانیکی این مواد به پدیده های فیزیکی در سطوح مختلف، از سطح مولکولی گرفته تا سطح بافت ها و اندامها بستگی دارد. بیومواد ها در دو گروه، بافت های سخت و نرم طبقه بندی می شوند. تغییر شکل مکانیکی بافت های سخت (مانند چوب، پوسته و استخوان) ممکن است با تئوری کشش خطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. از سوی دیگر، بافت نرم (مثل پوست، تاندون، عضله و غضروف) معمولا تحت تغییرات بزرگ قرار می گیرند و در نتیجه تجزیه و تحلیل آنها به نظریه کرنش محدود و شبیه سازی کامپیوتری بستگی دارد.

 

انجام پایان نامه بیومکانیک / مکانیک بیوفلوئید

مکانیک سیالات بیولوژیکی یا مکانیک بیوفلوئید، مطالعه هر دوی جریانهای گاز و سیالاتی مایع در داخل یا اطراف اورگانیسم های زیستی است. یک مطالعه غالب در مسئله مایع بیوفلوئید، جریان خون در سیستم قلبی عروقی انسان است. تحت شرایط خاص ریاضی، جریان خون را می توان با معادلات ناویر-استوکس مدل سازی کرد. در کل، خون، سیال نیوتنی غیر متراکم در نظر گرفته می شود. با این حال، این فرضیه با در نظر گرفتن جریان رو به جلو در داخل مویرگ ها شکست می خورد.

 

انجام پایان نامه بیومکانیک مقایسه ای

بیومکانیک مقایسه ای، کاربرد بیومکانیک برای اورگانیسم های غیر انسانی است، حال این کاربرد جهت بدست آوردن درک بهتر از انسان ها است یا مربوط به عملکردها، اکولوژی و سازگاری خود ارگانیسم ها است. زمینه های مشترک تحقیقات عبارتند از حرکت حیوانات و تغذیه، از آنجایی که آنها ارتباط قوی با سازگاری ارگانیسم ها دارنئد و خواسته های مکانیکی بالایی را تحمیل می کنند. حرکت حیوانات تظاهرات بسیاری شامل دویدن، پریدن و پرواز دارد. حرکت مستلزم صرف انرژی برای غلبه بر اصطکاک، نیروی درگ، اینرسی، و جاذبه است.

 

انجام پایان نامه بیومکانیک محاسباتی

بیومکانیک محاسباتی، کاربرد ابزارهای محاسباتی مهندسی است، مانند روش المان محدود برای مطالعه مکانیک سیستم های بیولوژیکی. مدل های محاسباتی و شبیه سازی ها برای پیش بینی رابطه بین پارامترهایی است که یا برای تست به صورت تجربی به چالش کشیده می شوند یا برای طراحی آزمایش هایی که زمان و هزینه ها را کاهش می دهند مورد استفاده قرار می گیرند. مدلسازی مکانیکی که از تجزیه و تحلیل المان محدود بهره می برد برای تفسیر مشاهدات آزمایشی رشد سلول های گیاهی جهت درک چگونگی تمایز آنها مورد استفاده قرار گرفته است.



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی پزشکی بیوالکتریک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیوالکتریک

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی پزشکی بیوالکتریک در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. گرایش بیوالکتریک در مهندسی پزشکی به جنبه الکترونیک و طراحی و ساخت دستگاه های مهندسی پزشکی، همچنین تعمیر و نگهداری تجهیزات بیمارستانی خواهد پرداخت. همچنین پردازش سیگنال پزشکی و پردازش تصویر پزشکی از ابزارهای مهم دست متخصصین این گرایش از مهندسی پزشکی برای تشخیص علائم بیماری و طراحی دستگاه می باشند.

 

انجام پایان نامه پردازش سيگنال هاي حياتي در مقطع ارشد و دکتری

همان گونه كه در كلية مباحث پردازش سيگنال مطرح است، بعد از ضبط سيگنال حياتي كه خود نيازمند طراحي و ساخت سخت افزارهاي مناسب و بسيار مطمئن و استفادة بهينه از فن آوري روز است، دو مرحلة پردازشي اصلي لازم است بر روي سيگنال حاصل شده اعمال گردند تا به اهداف نهائي پردازش سيگنال نائل گرديم. غير از مراحل اصلي پردازشي ذکر شده  اصولاً ثبت و آماده‌سازي بعضي از سيگنالهاي حياتي نياز به يك كار محاسباتي اوليه دارد كه استفاده از برخی از روشهاي پردازشي خاص را لازم مي‌نمايد.

 

انجام پایان نامه پردازش تصاوير پزشکي و سيستم هاي تصوير برداري

تصاوير پزشكي با توجه به آنكه وضعيت بدن را به صورت دو بعدي و حتي سه بعدي (بوسيله كامپيوتر) نشان مي‌دهند، يكي از مهمترين وسايل تشخيص براي پزشكان هستند كه همواره بخش عظيمي از تحقيقات را به خود اختصاص داده‌اند.

 

انجام پایان نامه پردازش صوت و گفتار و طراحي سيستم هاي گفتار درماني و کمک همراه معلولين گفتاري

گفتار يکي از علايم بسيار مهم زيستي است که از هوشمندترين موجود روي زمين، يعني انسان صادر مي‌گردد. با توجه به توسعة وسيع سيستم ‌هاي کامپيوتري و اهميت روزافزون انواع پردازش‌های صوتی و گفتاری در جهان امروز و ارتباط تنگاتنگی که ويژگي‌های گفتار توليد شده با خصوصيات آناتوميک و عصبي دستگاه توليد گفتار و همچنين چگونگي عملکرد سيستم اعصاب مرکزي او دارد، اهميت پرداختن به اين مقولة پرکاربرد مهندسي در دانشکدة مهندسي پزشکي ظاهر مي‌گردد.

 

انجام پایان نامه مدلسازي سيستم هاي بيولوژيک

مطالعه، تحليل و مدلسازي سيستم‌هاي بيولوژيکي در عين اينکه راهگشاي پيشرفت فني و علمی در ديگر شاخه های رشتة مهندسی پزشکی بيوالکتريک مي باشد، به صورت ايده بخشي قوي برای انجام ابداعات در شاخه‌هاي ديگر علوم مهندسي مثل رشتة پردازش سيگنال، مخابرات و کنترل عمل مي‌کند. اهميت اين شاخه از گرايش بيوالکتريک از زيربنائي بودن آن براي ديگر شاخه‌های اين گرايش نشأت مي‌گيرد.

 

انجام پایان نامه طراحي بخش هاي الکترونيکي و کنترل اعضاء و اندام مصنوعي و ساخت وسايل توانبخشي

از بخش های مهم و تخصصی رشتة مهندسي پزشکي بیوالکتریک طراحي و ساخت اندام مصنوعي است. در اين راه علاوه بر تخصص‌های بيومکانيک جهت طراحي و ساخت بخش‌های مکانيکي اندام مصنوعي و بيومواد جهت زیست سازگار ساختن آنها با ويژگي‌ها و حساسيت‌های اندام طبيعي که در مجاورت آنها قرار مي‌گيرند، در مواردي که اندام مصنوعي از نوع فعال هستند، نيازمند مدارات الکتريکي، الکترونيکي و ديجيتالي مي باشند



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مهندسی کامپیوتر

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مهندسی کامپیوتر

 

 

مشاوره انجام پایان نامه کامپیوتر در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.امروزه، با توجه به کاربرد گسترده سیستم های کامپیوتری در حوزه های مختلف زندگی، رشته مهندسی کامپیوتر از اهمیت خاصی برخوردار است. هدف این رشته، تربیت مهندسان و پژوهشگران برجسته در طراحی و ساخت سیستمهای کامپیوتری است.

 

انجام پایان نامه کامپیوتر در تمامی گرایش ها در مقطع ارشد و دکتری

مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد دارای چهار گرایش کلی معماری کامپیوتر، نرم افزار، هوش مصنوعی و الگوریتم ها و محاسبات می باشد.

 

انجام پایان نامه کامپیوتر / معماری کامپیوتر

در گرایش معماری کامپیوتر، دانشجویان با طراحی سیستمهای کامپیوتری آشنا می شوند. زمانبندی وظایف در محیط ابر، بهینه سازی انرژی مرکز داده و افزایش امنیت و مسیریابی در اینترنت اشیاء (IoT) نمونه ای از حوزه های پژوهش در این گرایش است.

 

انجام پایان نامه کامپیوتر نرم افزار

مطالعه الگوریتم های موازی، طراحی و ساخت کامپایلرها و طراحی و پیاده سازی پایگاه داده ها  هدف اصلی گرایش نرم افزار است.

 

انجام پایان نامه کامپیوتر هوش مصنوعی

هدف این گرایش، تربیت متخصصانی در حوزه شبکه های عصبی، هوش مصنوعی پیشرفته و پردازش تصویر است.

 

انجام پایان نامه کامپیوتر الگوریتم و محاسبات

از لحاظ محتوای درسی، این گرایش به گرایش نرم افزار شبیه است. سیستمهای توزیعی و پیشرفته یکی از حوزه های پژوهش در این گرایش است.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زیست شناسی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.زیست شناسی علم شناخت حیات است و ویژگی ها و رفتارهای موجودات، چگونگی تشکیل گونه ها و انواع موجودات و روابط آنها با محیط زیست  را مورد بحث قرار می دهد. اصطلاح بیولوژی به انگلیسی biology از واژه یونانی بیوس به معنای زندگی و پسوند لوژیا به معنی مطالعه مشتق شده است. علم زیست شناسی پایه های علومی است که بنحوی با زندگی موجودات سروکار دارد و می تواند گویای بسیاری از حقایق موجود درطبیعت باشد. این حقایق می تواند ازعوامل وراثت گرفته تا مولکولها و بافت های بدن موجودات باشد. زیست شناسی تنوع حیات را مورد بررسی قرار می دهد و درواقع طیف گسترده ای از رشته های علمی است که اغلب رشته های مستقل به حساب می آیند. بنابراین زیست شناسان حیات را از روی دامنه وسیعی از شاخص ها مورد بررسی قرار میدهند.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی در تمامی گرایش ها

انجام پایان نامه زیست شناسی / میکروبیولوژی در مقطع ارشد و دکتری

 بدون شک نمی توان از نقش میکروارگانیسم ها در جهان هستی و اهمیت کاربرد رشته میکروبیولوژی برای بررسی این میکروارگانیسم ها غفلت کرد. در این علم ارتباط میکروارگانیسم ها با یکدیگر و همچنین با موجودات عالی تر مانند انسان، حیوانات و گیاهان مورد بررسی قرار می گیرد. این رشته دو جنبه مهم دارد: یکی مبارزه با میکروارگانیسم های خطرناک که حیات انسانها و دیگر موجودات را به خطر می اندازند و میکروبیولوژیست ها با شناسایی مسیربیماری ، چرخه بیماری را متوقف می کنند. جنبه دیگر استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها برای تولید مواد غذایی و همچنین تولید داروهای پزشکی است. اهمیت این رشته باتوجه به نیاز صنایع غذایی ، علوم پزشکی و دارویی ، سازمان محیط زیست ، صنایع و معادن ، کشاورزی و دامپروری به کارشناسان این رشته بخوبی روشن می شود.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / ژنتیک

دانش ژنتیک درباره انتقال صفات وراثتی از والدین به زاده ها بحث می کند که البته این والدین می توانند انسان، حیوان، گیاه و یا باکتری باشند. این علم تلاش می کند تا بگوید چه مکانیزم های مولکولی عامل انتقال صفات از نسلی به نسل دیگر هستند. درواقع این علم ، علم مطالعه وراثت در تمامی زمینه ها از گسترش صفات در یک شجره نامه خانوادگی تا بیوشیمی ماده ژنتیکی است. ژنتیک دانان درسه حیطه مجزا فعالیت می کنند: ژنتیک کلاسیک ، مولکولی و جمعیت. هم چنین می توان در مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک با بررسی شجره نامه و آزمایشات غربالگری به تشخیص بیماری های ژنتیکی قبل و بعد از تولد و پیشگیری یا درمان آن ها پرداخت.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم گیاهی

این شاخه از زیست شناسی موارد مربوط به گیاه اعم از گیاهان اولیه تا گیاهان امروزی را بررسی می کند. علوم گیاهی دارای دو بخش عمده فیزیولوژی و سیستماتیک است که بخش فیزیولوژی به شناخت زندگی گیاهان و اندام های مختلف گیاه می پردازد. بخش سیستماتیک درباره اسامی و طبقه بندی گیاهان است. گرايش های ژنتيک گياهي، تکوين گياهي، اکولوژي گياهي، فيزيولوژي گياهي، سيستماتيک گياهي، تشريح و ريخت شناسي گياهي، بيوتکنولوژي و مهندسي ژنتيک گياهي، بيوشيمي گياهي، قارچ شناسي و جلبک شناسي از شاخه ‌هاي اصلي علوم گياهي و تنوع زيستي گياهي، حفاظت گياهي، جغرافياي گياهي و ديرينه شناسي گياهي حاصل ترکيب علوم گياهي با شاخه هاي متنوع علم زيست شناسي و ساير علوم مي ‌باشد.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم جانوری

علوم جانوری به مطالعه مسائل مربوط به جانوران می پردازد و دارای بخش های فیزیولوژی ، سیستماتیک و جنین شناسی است. از طریق سیستماتیک جانوری می توان گونه های مختلف جانوری را شناسایی کرد و نقش مهم این گونه ها برای طرح های اقتصادی را مورد بررسی قرارداد. همچنین با نگرش مورفومتری، سلولی و مولکولی گونه های مختلف بی مهرگان و مهره داران به ویژه بر روی گونه های بومی تحقیقات متنوعی انجام می گیرد. در بخش فیزیولوژی کار های پژوهشی متنوعی در حوزه فیزیولوژی تولید مثل، سنجش و عملکرد هورمون و ارتباط های متابولیسمی و در حوزه فیزیولوژی قلب و اعصاب در زمینه پاتوفیزیولوژی سکته مغزی، مکانیسم سلولی و مولکولی استرس اکسیداتیو مغزی و مدیریت رگ زایی در سلول های سرطانی قابل بررسی است.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی/ بیوشیمی

بیوشیمی علمی است که درباره ترکیبات و واکنش های شیمیایی درون بدن موجودات زنده بحث می کند. بیوشیمی دانشی چندجانبه است که اصول پایه را اززیست شناسی ، شیمی و ریاضی اخذ می کند تا بصورت یک دانش کامل درآید. در واقع نام لاتين واژه‌ي بيوشيمي: Biochemictry خود از دو بخش Bio به معني “زيست” و Chemistry يا همان “شيمي” تشكيل يافته كه برگردان لغوي آن به معني “زيست شيمي” مي‌باشد كه اين خود نشان از تلفيقي بودن اين دانش و بين رشته ‌ايي بودن ماهيت آن بين رشته ‌هاي زيست شناسي و شيمي آلي است.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / علوم سلولی و مولکولی

این علم به بررسی و شناخت سلول ازجنبه های مختلف مولکولی، ساختمانی، فیزیولوژی و تکامل رفتار سلولها در جانداران می پردازد. مهمترین‌ مولکول‌هایی‌ که‌ در حیات‌ سلول‌ مؤثر هستند، RNA,DNA و پروتئین‌ها می‌باشند.  DNA  مرکز ذخیره‌ اطلاعات‌ و صدور فرمان ‌های‌ سلول‌، RNA وظیفه‌ انتقال‌ این‌ فرمان‌ها و پروتئین‌ مسئولیت‌ اجرای‌ این‌ فرمان ‌ها را بر عهده‌ دارند. در زیست‌شناسی‌ سلولی‌ و مولکولی‌ چگونگی‌ این‌ فعالیت‌ها بررسی‌ می‌شود.

 

انجام پایان نامه زیست شناسی / زیست فناوری

واژه زیست‌ فناوری یا (بیوتکنولوژی) به انگلیسی (Biotechnology)، به مفهوم استفاده از سیستم‌ های زنده و ارگانیسم‌ ها برای توسعه یا تولید محصولات یا هر گونه کاربرد تکنولوژیکی که از سیستم ‌های بیولوژیکی، موجودات زنده یا مشتقات آن استفاده می‌کند تا محصولات یا فرآیندهای خاصی را ایجاد یا اصلاح کند، می باشد. کاربرد این رشته  مانند تولید آنتی بیوتیک‌ها، انسولین انسانی و اینترفرون  می باشد که هم‌اکنون با پیدایش فناوری DNA نوترکیب، دستکاری ژنها و انتقال ژن از یک موجود زنده به دیگری یا به عبارت دیگر مهندسی ژنتیک، ظرفیت بهره‌گیری از این فناوری به گونه فزاینده‌ای افزایش یافته‌است.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ریاضی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.ریاضیات کهن ترین علم بشری است. تحقیقات باستان شناسی وجود مطالعات ریاضی را تا 2000 سال پیش از میلاد مسیح اثبات کرده ‌اند. برای علم ریاضی تعریفی که مورد قبول همگان باشد وجود ندارد، اما به‌طور کلی می‌توان آن را علم مطالعه مقادیر، ساختارها، فضاها و تغییرات دانست. ریاضی مادر علوم است و ردای آن را می‌توان در کلیه علوم از مهندسی و اقتصاد گرفته تا علوم انسانی مشاهده کرد.

 

انجام پایان نامه ریاضی در کلیه شاخه‌ها

ریاضی به ‌طور کلی به دو زمینه محض و کاربردی تقسیم می‌شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی محض در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی محض شاخه ‌ای از ریاضیات است که بیشتر مطالعات و مسائل مطرح شده در آن صرفا به دلایل ریاضی و نه به دلیل وجود کاربرد در علوم دیگر است. البته این مطلب به این معنی نیست که نتایج ریاضی محض در علوم دیگر کاربرد ندارند، بلکه پیشرفت ریاضی باعث پیشرفت در سایر علوم می‌ شود و کلیه مطالعاتی که صرفا جنبه مجرد و ریاضی داشته ‌اند، با پیشرفت علوم مختلف کاربردهای بسیار زیادی پیدا می ‌کنند. ریاضی محض خود به زیرشاخه‌ های عمده زیر تقسیم می ‌شود:

 

انجام پایان نامه ریاضی / جبر

جبر در واقع گسترده ‌ترین شاخه ریاضیات است که از حل معادلات مقدماتی تا مطالعه ساختارهای ریاضی را در بر می ‌گیرد ( هر ساختار ریاضی متشکل از یک مجموعه و یک یا دو عمل دوتایی روی آن است که در یک سری اصول معین صدق می‌ کنند). جبر قویترین ابزار موجود در ریاضی است به گونه‌ای که در کلیه شاخه ‌های ریاضی و علوم دیگر کاربردهای فراوان دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / حسابان و آنالیز

حسابان علم مطالعه حد، مشتق و انتگرال توابع حقیقی و آنالیز همان حسابان پیشرفته برای مطالعه سایر انواع توابع است. حسابان و آنالیز را می‌توان درواقع علم مطالعه تغییرات دانست.

 

انجام پایان نامه ریاضی / هندسه و توپولوژی

هندسه را می ‌توان قدیمی ترین شاخه ریاضیات دانست. مطالعات اولیه ریاضی معطوف به اشکال هندسی بوده است. هدف اصلی علم هندسه مطالعه اشکال هندسی و فضا است. در مقابل توپولوژی شاخه گسترش یافته از هندسه است و به بررسی خواصی می‌ پردازد که با تغییر دادن شکل هندسی (مانند کشیدن، پیچاندن و غیره) ثابت باقی می ‌مانند.

 

انجام پایان نامه ریاضی / ترکیبیات

این شاخه به بررسی ساختارهای گسسته (شمارا) و معمولا متناهی می‌ پردازد. ترکیبیات جنبه‌ هایی از این ساختارها نظیر شمارش تعداد اعضای یک ساختار، بررسی تعادل و تقارن آنها، یافتن بزرگترین یا کوچکترین شی یا شی بهینه یک ساختار و بررسی ساختار جبری آنها را مورد بررسی قرار می‌ دهد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / منطق

منطق پایه تمام مباحث ریاضی است و هدف آن ارائه چارچوبی مشخص برای یک استدلال صحیح (مانند یک اثبات) است.

 

انجام پایان نامه ریاضی نظریه اعداد

نظریه اعداد به مطالعه خواص اعداد طبیعی و در برخی موارد کلیه اعداد می ‌پردازد. این شاخه یکی از کهن ترین و برخلاف ظاهر ساده مسائلش یکی از دشوارترین شاخه ‌های ریاضیات است. بسیاری از مسائل حل نشده در آن دارای چندین قرن قدمت هستند.

 

انجام پایان نامه ریاضی کاربردی در مقطع ارشد و دکتری

ریاضی کاربردی (همانگونه که از نام آن بر می ‌آید) شامل مسائل و مطالعاتی می شود که به صورت مستقیم در علوم دیگر کاربرد دارند و اساس طرح این مسائل به دلیل وجود نیاز در علوم دیگر یا طبیعت است. شاخه ‌های مهم ریاضی کاربردی عبارتند از:

 

انجام پایان نامه ریاضی / سیستم‌ های دینامیکی و معادلات دیفرانسیل

هدف اصلی معادلات دیفرانسیل حل معادلات شامل یک تابع معین و مشتقات آن است. در طرف مقابل در سیستم ‌های دینامیکی روشی برای مدلسازی و بررسی یک سامانه پویا (سیستمی که با زمان تغییر حالت می‌ دهد) ارائه شده و راه حل مناسب برای آن مدل یافته می‌ شود.

 

انجام پایان نامه ریاضی / فیزیک

شاخه‌ ای است که به بررسی کاربردهای ریاضی در حل مسائل فیزیکی می‌ پردازد و هدف اصلی آن توجیه تئوری‌ های فیزیکی با استفاده از مدلهای ریاضی مناسب است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / نظریه اطلاعات

شاخه ‎‌ای مابین ریاضی و مهندسی برق است که به ارائه مدلی ریاضی از شرایط و عوامل موثر در انتقال و پردازش اطلاعات می‌ پردازد. در واقع هدف اصلی این شاخه از ریاضی ارائه روشی جهت کمی سازی و اندازه گیری عددی اطلاعات است.

 

انجام پایان نامه ریاضی / علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر پل ارتباطی ریاضی و دانش کامپیوتر است و مهم ترین هدف آن دستیابی به بهترین الگوریتم های موجود در کمترین زمان و با کمترین خطا و بیشترین دقت ممکن است. علوم کامپیوتر فراتر از مرزهای مسائل مربوط به کامپیوتر نیز کاربرد دارد.

 

انجام پایان نامه ریاضی / تحقیق در عملیات

تحقیق در عملیات، بررسی و کاربرد مدلهای ریاضی در حل مسائل تصمیم گیری است و تمام نتایج این حوزه به منظور بهبود یا بهینه سازی سیستم های موجود در دنیای واقعی است.



برچسب ها : ,,,,,

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه کارآفرینی ، موضاعات و محورهای به روز این رشته در این گزارش مورد بررسی قرار می گیرد. در سالهاي اخير شرکتهاي بسياري که خواهان باقي ماندن در جهان به سرعت در حال حرکت امروز هستتند،کارآفريني را به عنوان يکي از ملزومات رفتاري و کارکردي در نظر مي گيرند .اين پديده به همراه قابلیت تغيیردر جامعه، مي تواند موجب خلق فرصت هاي شغلي جديد گردد. کارآفريني تجديد استراتژی ها و تحول در سازمان، ورود به بازارهاي جديد و فرآيندي پويا جهت افزايش ثروت مي باشد. رشته مدیریت کارآفرینی با جذب دانشجویان علاقه مند و پرورش نیروی متخصص چگونگی پیاده سازی و تجاری سازی خلاقیت های فکری و نوآوری های علمی به محصولات تجاری را به انها آموزش می دهد.

 

انجام پایان نامه مدیریت کارآفرینی در مقطع ارشد و دکتری

1- کسب و کار جدید (ایجاد کسب وکار، رشد کسب وکار، بررسی مدلهای کسب وکار)

2- فناوری  (فناورهای نوظهور، بررسی فرصت های فناورانه، توسعه کسب وکارهای فناورانه)

3- گردشگری (بررسی فرصت های گردشگری، توسعه کسب وکارهای صنعت گردشگری)

4- خدمات کشاورزی (بررسی فرصت های صنعت کشاورزی،  توسعه کسب وکارهای  صنعت کشاورزی )

5- فناوری اطلاعات سازمانی و کسب وکار اینترنتی (ایجاد کسب وکارهای اینترنتی ، بررسی استارتاپ های اینترنتی، بررسی اکوسیستم استارتاپ های اینترنتی)

6- بخش عمومی  (توسعه و سیاست گذاری در عرصه کارآفرینی، توسعه کارآفرینی در بخش های عمومی)توسعه

7- آموزش و ترویج کارآفرین (توسعه مربی گری در اموزش کارآفرینی، پرورش مربیان و مشاوران کارآفرینی)

 

محورهای جزئی انجام پایان نامه کارآفرینی

در حال حاضر موضاعات زیر به عنوان موضاعات به روز  مدیریت کارآفرینی می باشد :

1- شرکتهای دانش بنیان

2- ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط

3- رشد کسب وکارهای کوچک و متوسط و طراحی مدل رشد کسب وکارها

4- اکوسیستم کارآفرینی

5- استارتاپ ها و عوامل موفقیت استارتاپ ها

6- اکوسیستم استارتاپ های ایرانی

7- بررسی مدلهای کسب وکار



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.  رشد سریعی در حوزه مدیریت منابع انسانی صورت گرفته است که پیامد و نتیجه برخی عوامل، از قبیل رشد رقابت (عمدتاً شرکتهای آمریکایی/ اروپایی در اختیار شرکتهای ژاپنی)، رشد آرام اقتصادی در ملل توسعه‌یافته غربی، درک دورنمای مشارکتهای مدیریت منابع انسانی به سمت عملکرد شرکتها، ایجاد کرسی‌های مدیریت منابع انسانی در دانشگاهها و پستهای مرتبط با حوزه مدیریت منابع انسانی در صنعت، ورود و معرفی مدیریت منابع انسانی به حوزه تحصیلی فوق‌لیسانس اداره کسب و کار (MBA) در اوایل دهه 1980 و تأکید مستمر بر لحاظ‌نمودن استراتژی مدیریت منابع انسانی در استراتژی کسب و کار است که به ظهور پارادایمی جدید در علم مدیریت با عنوان مدیریت استراتژیک منابع انسانی منتهی گردید.

 

انجام پایان نامه مدیریت منابع انسانی در مقطع ارشد و دکتری

  • مدیریت منابع انسانی پیشرفته
  • تئوریهای مدیریت پیشرفته
  • سیستمهای اطلاعاتی مدیریت پیشرفته
  • مدیریت استراتژیک پیشرفته
  • نظامهای اداری تطبیقی پیشرفته
  • مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته
  • فرایند خط مشی گذاری
  • تحقیق در عملیات پیشرفته
  • بررسی مسائل مدیریت دولتی ایران
  • برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی
  • مدیریت بهره وری انسانی

 



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دانش

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دانش

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دانش در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.پیشینه مديريت دانش به سده های گذشته باز می گردد ، بشر نسل به نسل اقدام به حفظ و ارائه دانش، براي درك گذشته و پيش بيني آينده، مي‌نمودند. در محيط‌هاي تجاري پيچيده و پوياي امروزي عطش براي دانش، هر روزه دامنه و عمق بیشتری مي يابد. دانشي كه به شدت در حال تغيير و در بيرون از سازمان‌ها در حال انتشار است. فناوري اطلاعات و اينترنت نيز چالش‌هاي جديدي را در خلق، نگهداري و مديريت دانش به وجود آورده است. برای بسیاری مدیریت دانش تنها به عنوان کلمه‌ای که دنیا را تکان داده است و به عنوان مفهومی زود گذر که به زودی از بین خواهد رفت شناخته شده است. با این حال، ارزش واقعی مدیریت دانش وقتی شروع شد و به سراسر بخش صنعت توسعه یافت مردم به توان آن آگاه شدند و برخی از بدبینی اولیه پایان یافت. رشته مدیریت دانش در مقاطع ارشد و دکتری توانسته دانشجویان زیادی را به خود جلب نماید به همین دلیل تعداد زیادی پایان نامه ارشد و دکتری در این مقطع انجام شده و یا در شرف انجام است.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – ایجاد دانش در مقطع ارشد و دکتری

اين امر به توانايي يادگيري و ايجاد ارتباط بر‏مي‏گردد. در اين قابليت، ايجاد ارتباط بين ايده‏ها و ساختن ارتباط هاي متقاطع با ديگر موضوعات، از اهميت كليدي برخوردار است.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – ذخيره دانش

به عنوان دومين عنصر مورد نياز مديريت دانش است كه از طريق آن، قابليت ذخيره سازمان يافته‏اي كه امكان جستجوي سريع اطلاعات، دسترسي به اطلاعات براي ديگر كاركنان و تسهيم موثر دانش فراهم مي شود، به وجود مي آيد. در اين سیستم بايد، دانش هاي لازم به آساني براي استفاده همگان ذخيره شود.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – نشر دانش

اين فرآيند به توسعه يك همكاري جمعي كه در آن افراد به عنوان همكاران در جهت دنبال كردن اهداف مشترك، احساس پيوستگي به هم داشته و در فعاليت هايشان به يكديگر وابسته‏اند،كمك مي كند.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – بكار بردن دانش

چهارمين فرآيند، از اين ايده آغاز مي شود كه ايجاد دانش، بيشتر توسط كاربرد عيني دانش جديد ميسر است، اين عنصر، دايره فرايند مركزي مديريت دانش را تكميل مي كند.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – دانش سازمانی

هر سازمان دارای دانش است که به وسیله این دانش به ارائه خدمات و محصولات می پردازد. این دانش سازماني است که سازمان را در بازار رقابتی نگه می دارد و بقای آن را تضمین می کند.

از آن جایی که هر سازمان متشکل از مجموعه افراد است، پس دانش سازمانی از دانش های شخصی شکل می گیرد. دانش می تواند متصل به افراد باشد که «دانش شخصی» نامیده می شود. همچنین دانش می تواند در فرآیندها، قوانین، سیستم های کاری و… یافت شود که با نام «دانش گروهی» شناخته می شود.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – تخصص کارکنان

با شروع دهه 90 ميلادي، پس از سالهاي زيادي تجربه و سير جوامع بشري از مرحله سنتي به مرحله صنعتي و فرا صنعتي و روند مستمر ومداوم تغيير و تحول در شئونات مختلف حيات اجتماعي و پيشرفت شگرف و عميق در تكنولوژي و علوم و فنون گوناگون و تاثيرات عميق آن در عرصه هاي مختلف فعاليتهاي اداري، توليدي و خدماتي و موسسات و سازمانها‌‌، اكثرا سازمانهاي دنيا به اين نتيجه رسيدند كه جهت حفظ و بقاي خود تلاش گسترده اي را براي تغييرات عميق در ساختار اساسي خود آغاز كنند و از قالبهاي غير پويا خارج شوند و در اين ميان اگر سازماني بخواهد در اقتصاد و امور كاري خود پيشتاز باشد و در عرصه رقابت عقب نماند بايد از نيروي انساني متخصص،‌ خلاق و با انگيزه برخوردار باشد و از دغدغه هاي مهم مراكز و موسسات اقتصادي موفق جهان گردآوري سرمايه هاي انساني فرهيخته اي است كه قادر به ايجاد تحول در سازماني كه با آن تعلق دارند،‌ باشند و نه سرمايه ها و منابع مادي ديگر.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – استفاده از فناوری اطلاعات

تعريف فناوري اطلاعات به دليل ماهيت تغييرپذير آن بايد همراه با يك نگرش پويا باشد. فناوري اطلاعات بيشتر يك استراتژي، انديشه، فكر و ابزار در حوزه انسانها همراه با نوآوري است.

فناوري اطلاعات به اشكال مختلف فناوري اطلاق مي شود كه به پردازش، نگهداري و ارسال اطلاعات به شكل الكترونيكي مي پردازد. تجهيزات فيزيكي براي اين امر شامل رايانه، تجهيزات ارتباطي، شبكه هاي تجهيزات انتقال اطلاعات مانند فكس و حتي موبايل است. به کليه فناوري‌هايي که در جمع آوري، انتقال، ضبط، نگهداري، بازيابي، انتشار، و نمايش اطلاعات کمک مي نمايد، فناوري اطلاعات گويند.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – پذیرش فناوری اطلاعات

عملکرد فرد در زمینه یک رفتار خاص توسط تصمیم رفتاری آن فرد برای مشغول شدن در آن فعالیت مشخص می‌شود. تمایل به استفاده بر این فرض دلالت دارد که نیت رفتاری فرد به انجام رفتارهای مختلف را می‌توان با نگرش فرد نسبت به آن رفتار، هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری ادراک شده پیش بینی کرد. تمایل به استفاده بعنوان یک مدل فشرده، پیشگویانه و قدرتمند برای توضیح و پیشگویی رفتار در زمینه تصمیم گیری و پذیرش استفاده از یک تکنولوژی خاص خلق شده است. تصمیم یک فرد برای استفاده از تکنولوژی به دو باور رفتاری بخصوص شامل سودمندی ادراک شده و آسانی استفاده ادراک شده بستگی دارد

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – اینرسی سازمانی

اینرسی سازمانی قدرت و مقاومتی است کـه سازمان در برابـر تغییـر و تحـولات محیطی از خود بروز می‌دهد. اینرسـی سـازمانی مفهـومی معـادل بـا مقاومـت در برابر تغییر است. مقاومت در برابر تغییر، مانع اصلی تغییر و دلیل عمده عـدم اجـراي موفقیت تغییر قلمداد می‌شود. مقاومت در برابر تغییر را مـی تـوان بـه عنـوان واکـنش نسبت به تغییر نامید که امکان دارد به منبع تضاد یا تعـارض در سـازمان مبـدل شـود. دلایل زیادي وجود دارند که چرا افراد در سازمان‌ها در برابر تغییـر مقاومـت بـه خرج می‌دهند که مهمترین عوامل ایجاد مقاومت در برابر تغییر تـرس از ناشـناخته‌هـا، نبود کنترل، نیاز به امنیت و عدم وجود اعتماد به نفس است.

 

انجام پایان نامه مدیریت دانش – تجاری سازی دانش سازمانی

تجاری‌سازی دانش و فناوری، دارای سابقه طولانی است. در گذشته هر چند به صورت محدود فناوری‌ها و دانش حاصل از پژوهش­های علمی به بازار عرضه شده و تجاری می‌شدند ولی به نظر می‌رسد شروع تجاری‌سازی و فناوری با بحث‌های همکاری بین دانشگاه و صنعت در سال 1862 اتفاق افتاده است. در فرهنگ لغات، تجار­ي­سازي به معني “به‌کارگيري رو­ش­هاي کسب وکار به منظور سود” و “انجام بهر­ه ­گيري”­ آمده است. تعاريف متعددي از قبيل “معرفي يک محصول يا خدمت در بازار براي سود”، فرآیند تبديل چيزي به فعاليت تجاری” تعاريف تقريباً مترادفي هستند که براي تجاري­ سازي مي­توان يافت.



برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 8
.