مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری

تبلیغات

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری هنر / ارتباط تصویری

 

 

مشاوره انجام پایان نامه هنر / ارتباط تصویری

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ارتباط تصویری (انجام پایان نامه هنر گرایش ارتباط تصویری) در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.مقوله هنر، نبض فرهنگ هر جامعه پویا و غنی است و هویت ملی و اعتقادی و اجتماعی یک جامعه منسجم به وضوخ در آثار هنری منعکس است.دوره کارشناسی ارشد و دکتری پژوهش هنر یکی از دوره های آموزش عالی است که هدف آن تشویق و ترغیب در مقوله هنر، رشد خلاقیت های هنری و ارتقا سطح بینش هنری در فرهنگ اسلامی و همچنین تقویت حوزه های آموزش و پژوهش و تالیف و تصنیف در زمینه های هنری و جهت یابی و اصلاح حرکت های هنری جامعه اسلامی است.

امروزه با وجود صد زبان و ۵ هزار گویش، نمی‌توان برای معرفی مراکز و مکان‌های مختلف از زبان نوشتاری استفاده کرد. بلکه این زبان تصویری است که با ساخت علائم و نشانه‌ها‌ در هواپیماها، جاده‌ها و هتل‌ها، پیام‌ها را سریعتر انتقال می‌دهد.

البته نباید تصور کرد که زبان تصویری یا به عبارت دیگر ارتباط تصویری، تنها به ساخت علائم و سمبل‌های تصویری می‌پردازد بلکه هنر ارتباط تصویری حیطه بسیار وسیعی را در بر‌می‌گیرد که از آن جمله می‌توان به نوشتن زیبای کلمات، رسم منحنی و نمونه‌های آماری، تهیه آگهی مطبوعاتی و پوستر، صفحه‌آرایی و ده‌ها مورد دیگر اشاره کرد. به زبان دیگر کلیه طر‌ح‌هایی که به وسیله چاپ قابل انتشار هستند، طرح گرافیکی می‌باشند.

 

محورهای کلی انجام پایان نامه هنر گرایش ارتباط تصویری

انجام پایان نامه ارتباط تصویری: ایجاد ارتباط از سال های نخستین پیدایش بشر جزء اولویت های او بوده است. این ارتباط امروزه بسیار پیشرفت کرده و به شکل های مختلف وجود دارد. یکی از این روش ها ایجاد ارتباط از طریق تصاویر می باشد.

شما وقتی در خیابان حرکت می کنید تابلوهای زیادی از جمله تابلوهای راهنمایی و رانندگی، تابلوی رستوران ها، سوپرمارکت ها و… می بینید که با یک تصویر پیام خود را به شما منتقل می کنند. شاید بتوان گفت در بسیاری موارد یک تصویر می تواند بهتر و سریعتر از هر راه دیگری، پیام مورد نظر را به همه اقشار جامعه انتقال دهد.

رشته ارتباط تصویری با کمک ابزار و امکانات مختلف، پیام را از طریق تصویر به مخاطب انتقال می دهد. به بیان ديگر كليه طرح هايي كه به وسيله چاپ قابل انتشار هستند، طرح گرافيكي مي باشند، يعني يك طرح گرافيكي آمادگي انتشار وسيع به منظور انتقال پيام خويش را دارد.

رشته ارتباط تصویری به منظور آموزش در این حوزه در دانشگاه ها شکل گرفت و در دنیا نیز به آن اهمیت خاصی داده می شود. در واقع هدف رشته ارتباط تصویری آموزش هنر گرافیک به دانشجویان و ارتقاي توانايي هاي آنها در امور تبليغات فرهنگي يا تجاري می باشد.

تبليغات فرهنگي شامل تصويرسازي كتب، ساخت پوستر، تبليغات براي نشريه ها و جرايد مانند صفحه آرايي و آگهي هاي مطبوعاتي مي شود و تبليغات تجاري نيز شامل تبليغات نمايشگاههاي بازرگاني مانند غرفه سازي و غرفه آرايي و يا تبليغات براي كالاهاي مختلف است.

یک گرافیست باید در طراحی قوی بوده و عاشق این کار باشد. او باید با سایر رشته های هنر مانند عکاسی، چاپ، نقاشی، خوشنویسی، طراحی صنعتی و صنایع دستی آشنایی داشته باشد تا بتواند در کارهای خود از آنها استفاده کند. همچنین علاوه بر رشته هاي هنري باید با علومي مثل جامعه شناسي، روانشناسي، بازاريابي و ادبيات آشنا باشد. زيرا يك پيام تبليغاتي بايد با توجه به مخاطب آن ساخته شود. يعني بايد توجه داشت كه مخاطب اين پيام از نظر فرهنگي، اقتصادي و خواسته ها و علايق در چه سطحي است.



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری هنر / نقاشی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه هنر / نقاشی

 

مشاوره انجام پایان نامه نقاشی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.تعریف نقاشی در ظاهر آسان به نظر می‌رسد. اما زمانی که می‌خواهی‌ بـه‌ تـعریف‌ ایـن هنر بپردازی می‌بینی از توان کلام و جمله و حرف بیرون است. زیرا اصلا هنر ورای‌‌ تعریف قـرار دارد و تاکنون هر کس آن را تعریف کرده، تنها قسمتی یا‌ بخشی از آن را‌ به‌ قالب کلمات در آورده و حـقیقت، محتوا و کنه هنر را کـاملا نـادیده گرفته و در قالب کلمات، محصور، مانده است. نقاشی نیز که یکی از هنرهای متداول و آشنا برای مردم است، اگر تعریف‌ بپذیرد، یا در بند ظواهر و صورت محدود می‌شود و یا محصور به نظر و عقیده شـخصی‌ می‌گردد. از این رو ما نیز هنر نقاشی را تعریف نمی‌کنیم،بلکه‌ سعی می‌کنیم به دنیای زیبای‌ نقاشی‌ نگاهی هر چند گذرا بیفکنیم.

نقاشی نوعی بیان تصویری است، بیان محتوایی که نه‌ به لفظ و کـلام و شعر امکان ارائه آن هست و نه با بیانهای‌ دیگر. نقاشی هنری است که‌ می‌تواند‌ به بیان حقیقت، شادیها، رنجها و دردها، ظلم و ستمها و…بپردازد،و اصلا ویژگی هنر این است و نقاشی نیز بـه واسـطه تصویر می‌تواند ما را حتی به چاره اندیشی مشکلات و معضلات جامعه‌ و یا‌ ایجاد نشاط و تلطیف روح و جان انسان بکشاند. نقاشی یک هنر پر محتوا و عمیق است که مخاطب خود را به سوی واقـعیت‌ بـیرونی که می‌خواهد، می‌برد.

 

محورهای کلی انجام پایان نامه نقاشی

رشته نقاشی را می توان در چهار محور دنبال کرد: نقاشی شرق، نقاشی غرب، نقاشی کودک و نقاشی دیواری. که در هر یک از این محورها می توان مکاتب مختلفی را بر شمرد. علاوه بر این عناوین بین رشته ای هم بخشی از نقاشی محسوب خواهد شد.

 

انجام پایان نامه نقاشی: نقاشی شرق در مقطع ارشد و دکتری

  1. نقاشی شرق دور(چین، ژاپن)
  2. نقاشی هند(هندو، اسلامی)
  3. نقاشی ایران
    • پیش از اسلام
    • بعد از اسلام(نگارگری)

 

انجام پایان نامه نقاشی: نقاشی غرب

  1. نقاشی در هنر باستان
  2. نقاشی در مکاتب هنر(از گوتیک تا هنر مدرن)

 

انجام پایان نامه نقاشی: نقاشی کودکان

یکی از راه‌ها و وسایل پرورش کودکان که معمولاً کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ولی قبل از هر وسیله و پیش ازهر چیز دیگر می‌تواند به آموزش کمک کند نقاشی است. رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن بچه را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که بچه قبل از هر چیز می‌تواند به خلق آن بپردازد. برای درک رنگ و تصویر کافی است که چشم بببیند و برای خلق ان کافی است که بچه دست در رنگ کند و آن را بر در و دیوار یا روی هر چه که دم دستش باشد حتی به سر و صورت و لباس خود بمالد. اگر نقاشی عمیق‌ترین وسیله آموزش کودک نباشد می‌توان گفت یکی از مهمترین و اولین وسیله آموزش اوست.

 

انجام پایان نامه نقاشی: نقاشی دیواری

هنر دیوار نگاری یا همان نقاشی دیواری را می توان به کنده کاریهای انسانهای نخستین روی دیواره غارها نسبت داد، به زمانی که بشر تمایل داشت روی درختها سنگها ودیوارها علامت بگذارد.بر اساس تعاریف آکادمیک نقاشی دیواری نوعی دیوار نگاری به شمار می رود که ازطریق رنگ آمیزی گچ وآهک مرطوب با رنگهای محلول در آب ایجاد می شوداین نقاشی های دیواری فرسک نام دارند.اما امروزه دیوار نگاری با رنگ وقلمو وسطوح وسیع سیمانی تعریف می شودوضمنا طرحها هم دیگر آن دیوار نوشته های ساده پیشین نیستند بلکه به طرحها وتصویر های انتزاعی خاصه دوران معاصر بدل شده اند نقاشی دیواری یا دیوارنگاری برای ایرانی ها پدیده ناآشنایی نیست ودر گذشته در ساختمانهای ایرانی کاربرد فراوان داشته است نمونه های بسیاری از این هنر را می توان در ابنیه ی تاریخی مشاهده کرد. دیوار نگاره های کاخ چهلستون یا عمارت عالی قاپو نمونه ای از این هنر در بناهای قدیمی ایرانی هستند.



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری روانشناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه روانشناسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه روانشناسی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.رشته روانشناسی جزو پرطرفدارترین رشته های علوم انسانی هست که هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان، این رشته را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند؛ این رشته در دوره لیسانس چهار گرایش بالینی، آموزش کودکان استثنایی، صنعتی و سازمانی و عمومی دارد.

این رشته حوزه گسترده ای از مشکلات انسانی از مشکلات فردی گرفته تا اجتماعی و بین المللی را پوشش میدهد. کمتر بیماری وجود دارد که با روان آدمی ارتباط نداشته باشد. روانشناسی در موفقیت شغلی، فردی، اجتماعی خانوادگی نقش بسزایی دارد. افراد برای تربیت فرزند، سازگاری با محیط، حل مشکلات عاطفی، خانوادگی و شغلی به روانشناس مراجعه میکنند.

 

انجام پایان نامه  روانشناسی در تمامی گرایش ها در مقطع ارشد و دکتری

رشته روانشناسی دارای گرایش های متعددی است که مهم ترین رشته های آن در ایران عبارتند از: روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، روانشناسی کودک، روانشناسی کودکان استثنایی، روانشناسی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی سازمانی، روانشناسی تربیتی، روانشناختی شناختی، روانشناسی شخصیت، روانشناسی ورزش

 

انجام پایان نامه روانشناسی عمومی

هدف اختصاصی: هدف دوره کارشناسی روانشناسی تربیت افرادی است که مفاهیم و اصول نظری و عملی روشهای پژوهش در این علم را فراگیرد. طرحهاي پژوهشهاي آزمايشگاهي، مقدمات نور و بسيکولوژي، ارزشيابي شخصيت، روانشناسي مشاوره و راهنمايي، روانشناسي هوش و سنجش آن، تفکر و زبان، روانشناسي پويايي گروه، روانشناسي کودکان استثنايي، سمينار در مسائل روانشناسي عمومي، اختلالات يادگيري، روانشناسي جنايي، پژوهشهاي عملي در روانشناسي عمومي در این گرایش تدریس میشود. هدف کارشناس ارشد عمومی تعلیم پژوهشگر بوده اما در حال حاضر کارشناس ارشـد روان شناسی عمومی نیز ‌می‌تواند به کار درمان مشکلات خانوادگی، بین فردی، فردی، تحصیلی، شغلی، زناشویی و پژوهش‌‌‌های روان شناختی، خدمات روان شناسی در مراکز بهزیستی و بهداشت روانی بپردازد.

 

انجام پایان نامه روانشناسی بالینی

یکی از گرایش های پرطرفدار روانشناسی بالینی است. روان‌شناسی  بالینی شاخه‌ای از روان‌شناسی است که به درک، پیش‌بینی و درمان نابهنجاری، ناتوانی و آشفتگی‌های شناختی، هیجانی، زیست‌شناختی، روان‌شناختی، اجتماعی و رفتاری کمک می‌کند (رزنیک، ۱۹۹۱). در حالیکه در روان شناسی عمومی جنبه نظری علم روان شناسی و مفاهیم بنیادی روان شناسی مثل یادگیری، حافظه، انگیزش و هیجان و احساس و ادراک مورد بررسی، مطالعه و پژوهش قرار می گیرند.

در کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی، حوزه درمان مد نظر است. یعنی دوستانی که در حال تحصیل مقطع ارشد روانشناسی بالینی هستند، علاوه بر امار و روش تحقیق که لازمه هر رشته ایست، دروس مرتبط با ریشه یابی علل و درمان بیماری ها را می گذرانند؛ آسیب پیشرفته، ارزیابی و تشخیص و مداخله و درمان بیماری ها (با توجه به هر دانشگاه و اساتید، درمان متناسب با حوزه کاری اساتید ارائه می شود). در کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی، تمامی شاخه ها و نظریه ها به صورت بنیادی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انجام پایان نامه روانشناسی – مشاوره

دانشجویان در طی این رشتهآموزشهای نظری و عملی لازم برای کسب تواناییهای ضروری در انجام وظائف راهنمایی و مشاوره یا فعالیت‌های پرورشی را بر اساس آیین‌نامه‌های مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی برنامه‌ریزی فرا میگیرند. این رشته در دو گرایش خانواده و راهنمایی ارائه میشود در شته خانواده تاکید مضاعف بر درمان و مشاوره خانواده وجود دارد.

 

انجام پایان نامه روانشناسی صنعتي و سازماني

روانشناسي صنعتي و سازماني نيز يافته هاي روانشناسي را در تمام محيط هاي کاري به کار مي برد يعني درباره اين که محيط کار بايد چگونه باشد تا بهترين بازدهي را داشته باشد و يا چه متغيرهايي در ارتباط بين کارفرما و کارگر موثر است و چه عواملي باعث عدم تفاهم بين کارفرما و کارگر مي شود، مطالعه مي کند.

 

انجام پایان نامه روانشناسی شناختی

علوم شناختی دانشی جدید در زمینه ذهن و مغز است. دانش آموختگان این رشته در خصوص ادراک، تفکر، حافطه، فهم زبان، یادگیری و سایر فرایندهای ذهنی به دانشی عمیق دست پیدا می کنند.

 

انجام پایان نامه روانشناسی تربیتی

روان شناسی تربیتی به طور کلی یادگیری آموزشگاهی سرو کار و نقش آن در موارد زیر دسته بندی می شود

1- تعیین هدفهای آموزشی، یعنی اینکه یادگیرندگان چه باید بیاموزند

2- تعیین ویژگیهای یادگیرندگان و رابطه آن ویژگیهای با یادگیری

3- شناخت فرآیند یادگیری یعنی شناخت عواملی که افراد را به یادگیری سوق می دهد و یا باعث تغییر طرز فکر آنها به موضوعی می گردد.

4- شناخت فرآیند یادگیری، یعنی چه رابطه ای بین شیوه ها و فعالیتهای آموزشی در رابطه با هدفهای خاص و اختلافات فردی یادگیرنده موجود است.

5- ارزشیابی یادگیری بالاخص یادگیری پیشرفت درسی طرز فکر و چگونگی استفاده از این ارزشیابیها در بازبینی جنبه های مختلف برنامه ها درسی

6- پرورش ابزارهای اندازه گیریهای روانی – تربیتی لازم برای شناخت یادگیرندگان و ارزشیابی فرآیند آموزش- یادگیری

 

انجام پایان نامه گرايش روانشناسی استثنايی

دروسی که در این رشته تدریس میشود روانشناسي مشاوره و راهنمايي، نظريه ها و کاربرد آزمونهاي شناختي، روانشناسي کودکان تيزهوش و روشهاي آموزشهاي آنها، روانشناسي کودکان عقب مانده و روشهاي آموزش آنها، اختلالات تکلم و گفتار درماني، روانشناسي تدريس به کودکان ناشنوا، روانشناسي تدريس به کودکان نابينا، متون روانشناسي کودکان استثنايي به زبانهاي خارجي، بهداشت رواني کودکان استثنايي و خانواده، زمينه پيشگيري از تولد کودکان عقب افتاده، روانشناسي کودکان ناسازگار، روشهاي تغيير و اصلاح رفتار کودکان، سمينار مسائل کودکان استثنايي در جهان و ايران، پژوهشهاي عملي در روانشناسي و آموزش کودکان استثنايي.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری زبان و ادبیات فارسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان و ادبیات فارسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه ادبیات فارسی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.رشته زبان و ادبیات فارسی از کهن ترین رشته هایی ست که همواره در دانشگاه ها و مراکز عالی تدریس می شود. این رشته که جز زیرمجموعه علوم انسانی ست از پرطرفدارترین رشته های موجود این مجموعه محسوب می شود، که حتی علاوه بر ایران در برخی از دانشگاه های معتبر و معروف جهان مانند هاوارد، آکسفورد و همچنین دانشکده های ایالت آریزونا، نیویورک، بوستون و … نیز تدریس می شود. گستردگی حوزه های موضوعی برای انجام پایان نامه ادبیات فارسی از جذابیتهای این رشته می باشد.

در رشته زبان و ادبیات فارسی با حافظ و مولانا و مثنوی اش به عرفان و تصوف وارد می شویم و با منطق الطیر عطار هفت شهر عشق را می پیماییم. در خلال داستان ها و نقد آن به قلمرو جامعه شناسی ورود می کنیم و با چراغ گرد شهر می چرخیم، با بررسی داستان ها و نظریه های روان شناسانی همچون فروید به دنیای روانشناسی سفر می کنیم و در خلال اسطوره ها به یونان و روم می رویم. و همچنین توسط اشعار نظامی با دلدادگانی همچون خسرو و شیرین و لیلی و مجنون آشنا می شویم.

 

انجام پایان نامه ادبیات فارسی در تمامی گرایش ها

رشته زبان و ادبیات فارسی در کارشناسی مانند بسیاری دیگر از رشته ها گرایش بندی نشده است، اما در مقاطع ارشد و دکتری دارای گرایش هایی ست. همچنین باید بیان داشت که بیشتر فارغ التحصیلان این رشته زبان و ادبیات فارسی محض خوانده اند یا در انتخاب موضوع انجام پایان نامه ادبیات فارسی سراغ حوزه ادبیات محض رفته اند.

برخی از مهمترین گرایش های زبان و ادیبات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری عبارتند از: نظریه و نقد ادبی، ادبیات پایداری، آموزش زبان فارسی، ادبیات کودک و نوجوان، ادبیات عامه و …

 

انجام پایان نامه ادبیات فارسی – ادبیات پایداری در مقطع ارشد و دکتری

رشته ادبیات پایداری (ادبیات جنگ) رشته ای نو و جدید است که با رویداد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارزش و اعتبار ویژه ای یافته است. فارغ التحصیلان این رشته پیرامون ادبیات متعهد و ادبیات پایداری در سطح عالی به نشر و خلق آثاری در این زمینه می پردازند و به این ترتیب فرهنگ پایداری، مقاومت و ایستادگی مقابل جامعه استبداد، از خودگذشتگی و ارزش های دفاع مقدس را ترویج می دهند و به این ترتیب رسالت خود را به نحو احسن به انجام می رسانند. در این رشته دانشجویان ادبیات مقاومت برخی از  کشورها مانند فلسطین، عراق، افغانستان و … را آموزش می بستند.

 

انجام پایان نامه ادبیات فارسی رشته نظریه و نقد ادبی

در این شاخه از رشته زبان و ادبیات فارسی که به دانش سنجش متن نیز معروف است به تببین و تفسیر متن، نوع نگرش و ساختار آن، و همچنین نقد و تحلیل نظریه های ادبی و سیر تکاملی آن در جهان پرداخته می شود.

 



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری زبان انگلیسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی در این پست مورد بررسی قرار می گیرد.زبان انگلیسی یکی از رشته های پرطرفدار شاخه علوم انسانی است که هر ساله دانشجویان زیادی در دانشگاه های کشور جذب این رشته می شوند. این رشته در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، سه گرایش آموزش زبان انگلیسی، ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی دارد.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – آموزش زبان انگلیسی

هدف از آموزش این رشته در دانشگاه تربیت و ارائه روش های آموزش زبان انگلیسی به دانشجویان علاقمند به فعالیت و اشتغال در امر آموزش است. چاپ مقالات در ژورنال های معتبر و شرکت در کنفرانس های ملی و بین المللی موجب ارتقاء دانشجویان در این رشته می شود.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – ادبیات انگلیسی

هدف آموزشی و رسالت این رشته در دانشگاه آشنایی به ادبیات و فرهنگ غرب از دیرباز تاکنون است. برای ادامه تحصیل در این رشته دانشجویان می بایست تا با چاپ مقالات در ژورنال ها معتبر و ارائه مقالات در کنفرانس های ملی رزومه علمی خود را تقویت کنند.

 

انجام پایان نامه زبان انگلیسی – مترجمی زبان انگلیسی

رشته مترجمی زبان انگلیسی از گرایش های محبوب رشته زبان انگلیسی است که در سال های اخیر بیش از پیش داشنجویان زیادی جذب این رشته شده اند. در دوره کارشناسی دانشجویان یا اصول و روش های ترجمه آشنا می شوند. در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دانش نظری و عملی خود را تقویت می کنند و بدین ترتیب جایگاه شغلی بهتری خواهند داشت. در این رشته نیز مانند تمامی رشته ها، چاپ مقالات و ارائه مقالات در کنفرانس های ملی و بین المللی زمینه ساز ارتقاء روزمه علمی دانشجویان و فارغ التحصیلان خواهد بود.

 

مشاوره انجام پایان نامه زبان انگلیسی در تمامی گرایش ها

دانشجویان در این رشته ها در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ملزم به ارائه پایان نامه هستند. بدین منظور موسسه علمی پژوهشی مشاورتز با هدف همیاری دانشجویان در راستای ارتقاء و پیشرفت آنها در این رشته سعی دارد تا خدماتی نظیر مشاوره در انجام مقاله، پروپوزال و پایان نامه ارائه نماید. متخصصین و مشاوران ما گام به گام از پیشنهاد موضوع، انجام کارهای آماری و پژوهشی و کار با نرم افزار SPSS تا تکمیل فرآیند پروژه ها با دانشجویان همراه خواهند بود.



برچسب ها : ,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری اقتصاد

 

 

مشاوره انجام پایان نامه علوم اقتصادی

 

مشاوره انجام پایان نامه علوم اقتصادی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.جمعیت کشور در دهه های آتی به چه نحوی خواهد بود؟ نیازهای آنها چیست و چگونه می توان آنها را مرتفع نمود؟ آیا منابع کافی برای پاسخگویی به این نیازها وجود دارد؟ به عبارت دیگر اقتصاد دانشی است که زمینه ساز رشد اقتصاد کشور قرارگرفته و سرنوشت کلی یک جامعه را تعیین می کند و هدف آن تخصیص بهینه این منابع محدود بین نیازهای نامحدود است. نیروی محرکه هر علمی، مبانی تئوریکی و نظری همان رشته است و در این راستا گرایش علوم اقتصادی همین بار مسئولیت را برای رشته اقتصاد به دوش می کشد. لذا تحقیق و پژوهش در علوم اقتصادی می تواند نقش بی بدیلی در توسعه علم اقتصاد ایفا نماید و یکی از مجاری اصلی پژوهشهای علوم اقتصادی، انجام پایان نامه های دانشجویی در راستای رفع مشکلات اقتصادی است لذا موسسه دانش با در نظرگرفتن چشم انداز اقتصادی کشور، با ارایه کمکهای مشاوره ای خود، همراه استوار و مطمئنی برای تمامی تمامی پژوهشگران و محققین اقتصادی محسوب می شود.

 

محورهای کلی انجام پایان نامه اقتصاد گرایش علوم اقتصادی

انجام پایان نامه علوم اقتصادی در دو محور کلی، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان انجام می شود.

 

انجام پایان نامه اقتصاد خرد در مقطع ارشد و دکتری

اقتصاد بازاری و رفتار اقتصادی بازار

اقتصاد مصرف کننده و ویژگی های آن

اقتصاد تولید کننده و ویژگی ها آن

بررسی اقتصاد عوامل تولیدی نیروهای عامل

 

انجام پایان نامه اقتصاد کلان در مقطع ارشد و دکتری

بررسی وضعیت حسابهای ملی و انجام تحقیق در راستای آن

تورم، بیکاری و شاخصهای قیمتی

اقتصاد بین الملل و نرخ ارز

اقتصاد سرمایه گذاری

اقتصاد مصرفی

اقتصاد پولی و نرخ بهره

اقتصاد بخش عمومی



برچسب ها : ,,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مدیریت مالی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت مالی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت مالی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.با توجه به روندجهانی شدن اقتصاد کشورها، متخصصان مالی کشور، بایستی با نظام‌های مالی جهانی و شیوه‌های سرمایه‌گذاری و ابزارهای مالی پیشرفته آشنایی داشته باشند تا کشور بتواند موقعیت مالی خود را در دنیای متلاطم امروز تثبیت کند. رشته مدیریت مالی در همین راستا ایجاد شده است.  در این رشته دانشجویان با تئوری‌های نوین مدیریت مالی و کاربرد آنها آشنا می‌شوند و در نهایت می‌توانند با ارائه راهکار‌هایی برای بسط و توسعه سرمایه‌گذاری، گام های مؤثری در حل مشکلات اقتصادی کشور بردارند. دانش آموختگان مدیریت مالی علاوه بر توانایی تجزیه و تحلیل و حضور فعال در بازارهای مالی می‌توانند. وضعیت مالی شرکت‌ها و مؤسسات را مورد ارزیابی قرار دهند و در اخذ تصمیمات مالی مؤثر در سازمان‌ها، نقش اساسی ایفا کنند. دانش مدیریت مالی بر این فرض قرار دارد كه هدف اصلی و شاخص مدنظر مدیریت حداكثر سازی ثروت صاحبان سهام است. این هدف یا ایده‌آل تنها از طریق مدیریت كارآمد جریان های نقدی كوتاه و بلندمدت شركت یا موسسه اقتصادی میسر است.

 

محورهای کلی انجام پایان نامه مدیریت مالی

مدیریت مالی دارای دو محور اصلی ساختارهاي خرد بازار شامل مدیریت مالی کلاسیک و نئو کلاسیک و محور جدید مالی رفتاری می باشد.

 

انجام پایان نامه مدیریت مالی: ساختارهاي خرد بازار در مقطع ارشد و دکتری

  1. نقدینگی شرکت و نقدشوندگی بازار
  2. مدیریت سود، کیفیت سود و گیفیت گزارشگری مالی
  3. سرمایه فکری در سازمان ها
  4. بازده عادی و غیرعادی سهام
  5. حاکمیت شرکتی
  6. سرمایه گذاران نهادی،مالکیت مدیریتی،مالکیت خانوادگی
  7. شرکت های خانوادگی و غیرخانوادگی
  8. درماندگی مالی شرکت ها
  9. تامین مالی شرکت ها
  10. ساختار سرمایه شرکت ها
  11. تعدیل سرعت ساختار سرمایه
  12. مدیریت ریسک در بازار سرمایه
  13. مدیریت سرمایه گذاری در شرکت ها
  14. ریسک تجاری،ریسک اقتصادی،ریسک عملیاتی و ریسک مالی
  15. چرخه عمر شرکت ها
  16. مالیات بر درآمد شرکت ها
  17. سودآوری شرکت های بورسی

 

انجام پایان نامه مدیریت مالی: مالی رفتاری

  1. اثر گرایشی (اثر تمایلی) در بازار سرمایه
  2. هیجانات سرمایه گذاران در بازار سرمایه
  3. تمایلات سرمایه گذاران در بازار سرمایه
  4. اثر شترمرغی سرمایه گذاران
  5. اثر گله ای سرمایه گذاران
  6. وضعیت روحی سرمایه گذار و بازار سرمایه
  7. رویکرد مسوولیت اجتماعی شرکت ها
  8. اثر مومنتم در بازار سرمایه
  9. خوش بینی مدیران شرکت ها
  10. ارتباطات سیاسی شرکت ها
  11. خوش بینی و بدبینی سرمایه گذاران
  12. تفاوت جنسیتی در رفتار سرمایه گذاران
  13. روح حیوانی در اقتصاد مالی
  14. بحران مالی شرکت ها
  15. گرایش محافظه کاری در بازار سهام
  16. اعتماد بیش از حد سرمایه گذاران
  17. رفتار سرمایه گذاران حرفه ای


برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مدیریت دولتی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دولتی

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت دولتی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.نظام تصمیم گیری مدیران در ایران و به تبع آن در سازمانهای دولتی آن نیز دارای برخی مشکلات، و مبتلا به پاره ای آسیبها و عوارضی می باشد که به دفعات در گذر زمان و به اشکال گوناگون خود را در عملکرد سازمان های دولتی ، اعم از اجرایی، خدمات رسان، اقتصادی، نظامی و… نشان داده و با سطح نوآوری سازمانی در نهادها و سازمانهای مذکور نیز در ارتباط می باشند.

این رشته دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیل در تمامی دانشگاه های کشور دارای دانشجو می باشد دانشجویان رشته مدیریت دولتی در مقاطع ارشد و دکتری می توانند با توجه به نیاز سازمان های دولتی موضوع پایان نامه خود را انتخاب نمایند و با توجه به موردکاوری مشخص شده اقدام به نگارش پایان نامه نمایند و از نتاج پایان نامه ارشد خود در جهت رونق و بهبود ارگان های دولتی استفاده شود.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – توسعه منابع انسانی در مقطع ارشد و دکتری

وسعه منابع انسانی جنبه های مختلف توانمندسازی و تفویض اختیار کارکنان در سازمان را در بر می گیرد. در ابتدا توسعه منابع انسانی با محور مدیریت افراد در سازمان و با تاکید بر پرداخت حقوق، آموزش و وظایف دیگر نظیر رضایت کارکنان در سازمان بوده است. اما امروزه این حوزه دستخوش تغییر و تحولات اساسی شده است و بر خودشکوفایی و نمایش استعداد های بالقوه کارکنان تمرکز دارد.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – طراحی سازمان‌های دولتی

مفهوم عملکرد در دو دهه گذشته در مرکز تحولات مديريت دولتي قرار گرفته و به هدف محوري آن تبديل شده است. مسلما هر سازمان دولتی برای هدفی خاص طراحی شده است و رسیدن به آن اهداف مدیریت خاص آنها را می طلبد. با توجه به تحولات روزافزون در تمامی ابعاد جامعه، نیازهای متنوعی نیز در جامعه ایجاد می شود و متعاقب آن، سازمان یا تشکیلاتی برای برطرف کردن آن نیاز باید ایجاد گردد. لذا باید متخصصینی مجرب و آگاه به تمامی نیازهای روز جامعه و دولت وجود داشته باشند تا با دانش خود ضمن طراحی سازمان های مورد نیاز جامعه و دولت بتوانند در جهت رفع نیازهای جدید ایفای نقش نمایند. دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان های دولتی با این هدف طراحی شده است. مباحثی چون سازماندهی و طراحی سازمان، بازمهندسی تشکیلات دولتی و حکومت الکترونیک، مباحث اصلی دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش طراحی سازمان های دولتی را تشکیل می دهند.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – بودجه و مالیه عمومی

مالیه عمومی بررسی عملیات و فعالیتهای مربوط به چگونگی انجام هزینه‌های دولتها، روشهای جمع آوری در آمدها و نحوه اداره وجوه و منابع مالی است. یکی از مسائلی که فکر اقتصاددانان امروز را بخود مشغول می کنید و در تمامی کشورهای جهان، چه کشورهای توسعه یافته و چه کشورهای در حال توسعه موضوع داغ روز است و آن تحت عنوان مالیه عمومی است. دلیل اهمیت آن را می‌توان گسترش روز افزون وظایف دولت ها، گسترش نیازهای ملت‌ها و منابع محدود در حال کاهش کشور خلاصه کرد. و این باعث علم جدیدی بنام علم مالیه عمومی گردید.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – خط مشی گذاری عمومی

خط‌مشي عمومي، تصميم دولت يا حكومت در مواجهه با يك موضوع، چالش يا يك مساله عمومي است. همان‌طور كه هدف‌ها، نتايج مورد انتظار را مشخص می‌کنند و برنامه‌ها، راه رسيدن به آن‌ها را روشن می‌سازند، خط‌مشی‌ها راهنماي عمل بوده، اولویت‌ها، بايدها و نبايدها را معين می‌کنند. خط‌مشی عمومي همچنين نشان دهنده خطوط كلي در فعالیت‌ها و اقدامات بخش عمومي است.

خط‌مشي عمومي عبارت است از آن چيزي كه دولت‌ها تصميم دارند انجام دهند يا انجام ندهند. دولت‌ها كارهاي زيادي انجام مي‌دهند. تعارضات را در جامعه نظم مي‌دهند، جامعه را سازماندهي مي‌كنند تا تعارض با ساير جوامع را رفع كنند؛ مقدار زيادي از پاداش‌هاي نمادين و خدمات مادي را بين اعضاي جامعه تقسيم مي‌كنند؛ و اغلب در قالب ماليات از جامعه پول دريافت مي‌كنند؛ بنابراين خط‌مشي‌هاي عمومي ممكن است رفتارها را نظم‌دهي كنند، بوروكراسي‌ها را سازماندهي كنند، منافع را توزيع كنند، و يا ماليات‌ها را جمع‌آوري كنند؛ يا اينكه همه این‌ها را هم‌زمان انجام دهند.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی

از چند سده اخیر و با رشد پرشتاب صنعت و فناوری در جهان, عقب‌ماندگی مناطق روستایی بیشتر عیان گردیده است. از آن‌جاییکه عموماً روستاییان نسبت به شهرنشینان دارای درآمد کمتری هستند و از خدمات اجتماعی ناچیزی برخوردار هستند, اقشار روستایی فقیرتر و آسیب‌پذیرتر محسوب می‌شوند که بعضاً منجر به مهاجرت آنان به سمت شهرها نیز می‌شود. علت این امر نیز پراکندگی جغرافیایی روستاها, نبود صرفه اقتصادی برای ارایه خدمات اجتماعی, حرفه‌ای و تخصصی‌نبودن کار کشاورزی (کم‌بودن بهره‌وری), محدودیت منابع ارضی (در مقابل رشد جمعیت), و عدم‌مدیریت صحیح مسؤولان بوده است. به همین جهت, برای رفع فقر شدید مناطق روستایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستاییان, ایجاد اشتغال و افزایش بهره‌وری آنان, تمهید ”توسعه روستایی“ متولد گردید.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – مدیریت رفتار سازمانی

رفتار سازمانی مطالعه تأثیر افراد، گروه‌ها و ساختارها بر رفتار در یک سازمان است که هدف آن، به کار بردن این دانش برای بهبود کارایی سازمان است. رفتار سازمانی علم مطالعه و کاربرد دانش درباره نحوه برخورد مردم، افراد و گروه‌ها در سازمان‌ها می‌باشد. این کار با رویکرد سیستمی انجام می‌شود. یعنی روابط بین مردم و سازمان‌ها را در ارتباط با کل افراد، گروه‌ها، سازمان‌ها و سیستم‌های اجتماعی تشریح می‌نماید و هدف آن دستیابی به اهداف انسانی سازمانی و اجتماعی با ایجاد روابط بهتر می‌باشد.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – تشکیلات و روش‌ها

در دانش مدیریت فرآیند سازمان‌دهی، تقسیم کار بین واحدها و مشاغل مشخص است؛ برای تحقق هدف معین و ایجاد هماهنگی لازم برای اطمینان از اینکه این واحدها و مشاغل، متناسب با هم عمل خواهند کرد؟ نتیجه سا‌زماندهی، ایجاد ساختار است و ساختار، روابطی منظم و منطقی که لازمه عملیات اعضای سازمان است، به وجود می‌آورد. از طریق فراگرد سازماندهی، افراد به صورت گروهی در ساختار و روابط متشکلی قرار می‌گیرند تا با تواناییهای لازم و کافی، کار مؤثری را برای رسیدن به هدفهای معین انجام دهند. اعضای هر گروه یا سازمان، به طور انفرادی، از لحاظ هوش، استعداد، توانایی، تجربه حرفه‌ای و کششهای عاطفی متفاوتند در اثر سازماندهی، از قابلیتها و تواناییهای افراد به طور مناسب و شایسته استفاده می‌شود. پس به طور خلاصه می توان گفت سازماندهی از دو مؤلفه بوجود آمده است: تقسیم کار و یکپارچه سازی. به این معنا که در هر کار تشکیلاتی ابتدا لازم است مسئولیت هایی سپرده شود و بین مسئولین هماهنگی بوجود آید. این یعنی سازماندهی در فعالیت های مدیریتی- تشکیلاتی.

 

انجام پایان نامه مدیریت دولتی – سیستم های اطلاعاتی مدیریت

سیستم اطلاعات مدیریت سیستمی یکپارچه متشکل از کاربر و ماشین برای ارائه اطلاعات در پشتیبانی از عملیات، مدیریت و تصمیم گیری در سازمان است. این سیستم از نرم افزار و سخت افزار رایانه ای، راهنماها و دستورالعمل ها، مدل هایی برای تحلیل، برنامه ریزی، کنترل و تصمیم گیری و یک پایگاه اطلاعات بهره می گیرد. سیستم اطلاعات مدیریت سیستمی است که داده های محیطی را جمع آوری و داده های تبادلات و عملیات سازمانی را ثبت می کند و سپس آن ها را فیلتر، سازمان دهی و انتخاب کرده و به عنوان اطلاعات به مدیران ارائه می نماید و ابزاری برای مدیران فراهم می آورد که اطلاعات مورد نیاز خود را تولید نمایند.



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری مدیریت بازرگانی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.مدیریت بازرگانی یک رشته مستقل دانشگاهی می باشد که تمامی کسانی که به نوعی بازار خرید و فروش و کسب و کارهای تولیدی و تجاری سروکار دارند می توانند در این رشته مشغول به تحصیل شوند به طور کلی رشته مدیریت بازرگانی زمانی مطرح می گردد که یک شرکت بخواهد بین مشتریان و خریدارانش ارتباط برقرار کند در واقع فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی پس از گذراندن واحد پایان نامه و دفاع از پایان نامه مدیریت می تواند مهارت های لازم را برای بهتر کردن کسب و کار رونق اقتصادی کسب نماید در واقع رشته مدیریت بازرگانی به دنبال آموزش نیروی انسانی متخصص جهت بهبود بازار کسب و کار و دستیابی به رونق اقتصادی می باشد.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی بازاريابي در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

بازاریابی (Marketing) به عنوان فرایندی مدیریتی-اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیله  آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادله  کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. بازاریابی چیست؟ یک مدل جدید موفق یا پذیرفته شده، که درمورد پویایی (و اغلب بی منطقی) بازارهای جهانی، مشتریان دمدمی مزاج و غیرقابل پیش بینی که در تحلیلهای کلاسیک نمی‌گنجد، الگوهای خرید و پیش بینی‌های بازار، افزایش خدمات نامحسوس و، بخش‌بندی و ترکیبهای جدید بازار، ورای دسته‌بندی‌های صنعتی و قدیمی، افزایش قدرت مشتریان، و ابزار و تکنیک‌های جدید بازاریابی تعاملی به کار گرفته شود، هنوز در مقیاس وسیع وجود ندارد و یا هنوز در سازمانها و فرایندهای بازاریابی شرکتها از آن تعبیری نشده است. تعاریف متعدد و اظهارنظرهای معتبر و فراگیر در مورد ماهیت بازاریابی وجود دارد. یک دیدگاه مدرن حاکی از این است که افرادی که از عنوان مدیران بازاریابی برخوردارند، در واقع مشاوران و اتئلاف دهندگان متخصصی هستند که محرک و الهام بخش کل سازمان به سوی چارچوب ذهنی، راهبرد و شیوه عملکرد بازار محور یا مشتری محور می‌باشند. این افراد تخصص خود را در برخی جوانب بازاریابی به کار می‌بندند. بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته می‌شود. بازاریابی گاهی اوقات به هنر فروش نیز معروف است؛ ولی فروش یکی از توابع کوچک بازاریابی به حساب می‌آید.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی سياستگذاري (استراتژيک)

بنا بر تعریف جانسون (Johnson) و شولز (Scholes) استراتژی یعنی «دامنه‌ی فعالیت و مسیر حرکت سازمان در درازمدت که با خلق مزیت‌ها، منابع لازم را برای تامین نیازهای بازار و انتظارات ذینفعان در محیطی چالش‌برانگیز به دست می‌آورد.»

به عبارت دیگر استراتژی به این موارد می‌پردازد:

  • کسب‌وکار سازمان تلاش می‌کند در درازمدت به کجا برسد؟ (مسیر حرکت)
  • کسب‌وکار سازمان در کدام بازارها باید رقابت کند و چه فعالیت‌هایی در این بازارها انجام می‌شود؟ (بازارها، دامنه‌ی فعالیت)
  • کسب‌وکار سازمان چگونه می‌تواند بهتر از رقبا عمل کند؟ (مزیت‌ها) منابع لازم (مهارت، سرمایه، ارتباطات، شایستگی‌های فنی، امکانات) برای داشتن توان رقابت کدامند؟ (منابع)
  • عوامل محیطی بیرونی که بر توانایی کسب ‌وکار سازمان برای رقابت تأثیر می‌گذارند کدامند؟ (محیط)

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی بازاريابي بين الملل

بازاریابی بین‌المللی، در ساده‌ترین سطح خود، فرایندی است که در آن یک شرکت تجاری باید در مورد آمیخته بازاریابی خود در ورای مرزهای کشورش تصمیم‌گیری کند. پیچیده‌ترین سطح آن، شامل ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌باشد. طبق تعریفی دیگر، بازاریابی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود. مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریابی بین‌المللی را بوجود می‌آورد که از جمله مسائل مورد توجه در آن، آگاهی از مسائل کشور(های) دیگر، اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی است که برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است.

بازاریابی بین‌ المللی یا بازاریابی خارجی، عبارت است از: بازاریابی کالا و خدمات از یک کشور به کشوری دیگر. بازاریابی داخلی و خارجی، دارای تفاوت‌هایی هستند که از جمله آنها می‌توان تفاوت‌های محیطی در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را نام برد. تفاوت‌های موجود در آب و هوا، محیط طبیعی، فرهنگ، منابع و تکنولوژی، نیازهای تولیدی و خدماتی متفاوتی را ایجاد می‌کند. از آنجا که برای یک بنگاه اقتصادی رفع تمام نیازهای مصرف‌کنندگان امکان‌پذیر نیست، لذا مدیریت بازاریابی می‌بایستی فرصت‌های موجود را از طریق تقسیم بازار تجزیه و تحلیل کند تا بتواند کالا و خدمات مورد نیاز مصرف‌کنندگان مورد نظر را با توجه به منابع خود تأمین کند. منظور از تقسیم بازار این است که بازاری وسیع را با روشی به بخش‌های کوچکتر تقسیم کنیم که در هر کدام از آنها یکنواختی بیشتری از نظر عرضه و تقاضا وجود داشته باشد.

مصرف‌کنندگان، خصوصیاتی مشترک و مشابه دارند. معیارهایی که تقسیم بازار براساس آنها انجام می‌گیرد، شامل عوامل جغرافیایی، جمعیتی یا دموگرافیک، روانی، رفتاری، بازاریابی و اقتصادی است. پس از بررسی بازار و تقسیم آن به بخش‌های مشابه، مدیریت بازاریابی باید تصمیم بگیرد کدام یک از این بخش‌ها را به عنوان بازار هدف، انتخاب کند. البته او می‌تواند بیش از یک بخش را براساس ترکیب و توانایی کارکنان بازاریابی، توان رقابتی و خط‌مشی بازرگانان سازمان خود، انتخاب کند.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی تحول سازمانی

تحول سازمانی، ایجاد و توسعه راه حل‌هاي خلاقانه و جدید است. فرآیندي که با هدف توانمندسازي کارکنان براي پذیرش تغییر در محیط کسب و کار فعلی آنها انجام می‌شود. این نوع از تحول زمان بر است و می‌بایست برنامه‌ریزي شده باشد و شرط تحقق آن هدایت و حمایت مدیریت ارشد سازمان است. تحول سازمانی نیازمند تصویري مطلوب از آینده است و بر جنبه‌هاي نرم‌افزاري سازمان و فرهنگ سازمانی (جنبه‌هاي انسانی و اجتماعی سازمان) تکیه دارد و البته شامل برنامه‌هایی نیز براي جنبه‌هاي سخت‌افزاري سازمان است.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مالي

مدیریت مالی به معنای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هدایت و کنترل فعالیت‌های مالی، مانند تأمین بودجه و استفاده از وجوه شرکت است. علاوه بر این، اعمال اصول مدیریت عمومی در منابع مالی شرکت، از دیگر مواردی است که در مدیریت مالی انجام می‌گیرد.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی بین المللی

زمانی که حوزه خرید و فروش کالا یا خدمات از عرصه ملی خارج و به صورت کلان به فضای بین دو یا چند کشور کشیده شود، موضوع بازرگانی بین‌‌الملل مطرح می­شود که موجبات پیشرفت آن کشورها را نیز فراهم می‌آورد. صادرات و واردات کالا، صنعت حمل و نقل، بیمه و گمرک مهمترین ارکان مرتبط با بازرگانی بین‌الملل هستند که هر یک از آنها به تنهایی انرژی و وقت و هزینه قابل توجهی را به خود اختصاص می­دهند و عملاً بسیاری از تولیدکنندگان و یا تأمین‌کنندگان به تنهایی قادر به انجام این فرآیندها نیستند. یکی از روش­ها جهت دستیابی به موفقیت در بازرگانی بین‌الملل استفاده از شیوه تجارت الکترونیک است زیرا این امکان را فراهم می‌آورد تا محصول و خدمات را به صورت جهانی تبلیغ نموده و به جذب مشتری پرداخت؛ و البته نقش شرکت­های واسطه ­ای که به ارائه خدمات در این حوزه می­پردازند نیز بسیار پررنگ است.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی داخلی

بازرگاني داخلي، شامل داد و ستد کالا و خدمات بين ساکنان يک کشور است.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی مدیریت تحول

فرآيندي برنامه ريزي شده و اصولي (نظام‏مند) است كه با بهره گيري از ارزش‏ها و اصول علوم رفتاري كاربردي در سازمان‏ها در پي افزايش اثربخشي فردي و سازماني است. مدیریت تحول فعاليتی است برنامه‌ريزي شده در سراسر سازمان كه بوسيله مديريت عالي سازمان اداره شده و اثر بخشي و سلامتي سازمان را از طريق برنامه‌هاي تغيير برنامه‌ريزي شده در فرآيند‌هاي سازمان با استفاده از علوم رفتاري افزايش ميدهد.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی آمیخته بازاریابی

مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آنرا با نام بازاریابی 4P می شناسند، ابزاری توانمند است که می‌تواند به بازاریابان در تعریف استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. بازاریابان از این تعریف برای تعیین پاسخ‌های مناسب به بخش‌هـای مـورد نظرشان در بازار استفاده می‌کنند. مدل 4P از چهار بخش مهم تشکیل شده است که آغاز همه آن ها با حرفP است:‌ محصول، قیمت، نحوه توزیع و ترفیع. نبایـد فراموش کرد که آمیخته بازاریابی آن دسته از عواملی است که همگی در کنترل مدیریت‌اند و می‌توان ادعا کرد که اکثر برنامه‌ها و تصمیمات بازاریابی براساس یکی از این چهار زمینه اتخاذ می‌شوند. از آنجا که این چهار عامل در کنترل مدیریت است، وی می‌تواند با ایجاد تغییر در آنها به سطح رضایت بالاتری در بین مشتریان خود دست یابد و احتمالاً سهم خود را از بازار افزایش دهد

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی استراتژی بازاریابی

استراتژی بازاریابی موفق، راه‌های کارآمدی را برای دستیابی به مشتریان ارائه می‌دهد و نهایتاً موجب افزایش وفاداری خریداران به محصولات و خدمات می‌شود. برنامه بازاریابی با تمرکز بر فرصت‌ها موجب افزایش فروش شده و اثربخشی آن به گونه ای است که با استفاده از نقاط قوت شرکت، برندها قادر خواهند بود در رقابت بازار پیروز ‌شوند. در واقع استراتژی بازاریابی با توجه به شناخت کامل از برند، کسب و کار، صنعت و مشتریان تنظیم و تدوین میشود و اگر به درستی مشخص شده باشد، بازاریابان و صاحبان کسب و کار می توانند با توجه به آن برنامه های بازاریابی خود را تنظیم کنند و مطمئن باشند که اجرای آنها تاثیر قابل توجهی بر عملکرد برند خواهد داشت.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی الگوی بازاریابی

الگوی بازاریابی برای انجام هر کسب و کاری و داشتن یک بازاریابی مؤثر و کارا برای هر کالا و محصولی، حتی برای بازار یابی درون سازمانی لازم و ضروری است. تلاش و جستجو برای موفقیت در هر پروژه ای بدون استفاده از طرح بازار یابی، شبیه تلاش برای راهبری یک کشتی طوفان زده و گم شده در دریایی خروشان، بدون قطب نما است که بدون داشتن ایده ای مشخصی مبنی بر این« که چه باید کرد و به کجا باید رفت» در دریا سرگردان است. برای تدوین طرح بازاریابی، زمان لازم است، ولی ارزشش را دارد و شما در انتهای کار خواهید دید که به طور کلی زمان تان را ذخیره کرده اید.  طرح بازاریابی همزمان به شما نشان خواهد داد که در مسیر فعالیت های آن به کجا خواهید رفت و چه کارهایی را باید انجام دهید. به طور همزمان، طرح بازار یابی گام های بسیار ضروری و مهمی را که باید طی شود تا شما از جایی که هستید به آنجایی که می خواهید برسید با جزئیات نشان می دهد.

 

انجام پایان نامه مدیریت بازرگانی محیط‌های بازاریابی

محیط بازاریابی یعنی مجموعه شرایطی که باید با توجه به آنها تصمیمات بازاریابی اتخاذ و عملیات بازاریابی اجرا گردد. این محیط، کلیه  کالاها و خدمات را در بر می گیرد و بی توجهی به آن می تواند باعث شکست تلاش های بازاریابی شود. محیط بازاریابی به چهار محیط یا قلمرو کوچکتر قابل تقسیم است:

  • محیط سازمانی: محیط سازمانی، محیط داخلی بنگاه یا مؤسسه، قوانین داخلی، ضوابط و روابط حاکم بر آن، نوع تولیدات، رشته فعالیت، تقسیمات اداری، کارکنان، کانالهای توزیع (عمده فروشی، خرده فروشی، نمایندگیها)، ارتباطات اداری، حقوقی، خانوادگی و … است.
  • محیط بازار: شامل تعداد خریداران، پراکندگی محلی آنها، قدرت خرید آنها، سلیقه، نیاز، تمایل و ترجیحات خریداران، سن، جنس، عادات و رسوم ایشان، تعداد مؤسسات رقیب، انواع تولیدات و کیفیت و قیمت آنها، انواع کالاهای مشابه و جانشین و قیمت ها و شرایط خاص آنها و دیگر خصوصیات و شرایطی است که به تبع وجود خریداران یا مشتریان و رقبا یا فروشندگان دیگر در بازار وجود دارد و آثاری از خود برجای می گذارد که می تواند فروش کالا یا خدمت بنگاه مورد مطالعه را افزایش یا کاهش دهد.
  • محیط عمومی: به معنی شرایط کلی، ثابت، تغییر ناپذیر و غیر قابل کنترلی است که حاکم بر عملیات بازاریابی است. اگر قلمرو فعالیت های بازاریابی در محدوده ملی باشد، این محیط را محیط ملی می نامیم و اگر قلمرو فعالیت های بازاریابی از مرزهای ملی فراتر رود، این محیط را محیط بین المللی می خوانیم. از مهمترین پارامترها یا عناصر محیط عمومی می توان به فرهنگ و عوامل معنوی مانند آداب و رسوم، اعتقادات، زبان، ارزشها، مذهب، قوانین و هنجارهای اجتماعی، تکنولوژی، پیشرفت یا عقب ماندگی فنی، سیاست، وابستگی یا سلطه پذیری، استقلال، توسعه یافتگی یا عقب ماندگی اقتصادی، جمعیت ( ترکیب سنی و جنسی، تراکم، پیری و جوانی)، سرمایه و دیگر متغیرهای کلان اقتصادی اشاره کرد.
  • محیط ناشناخته: پوسته خارجی یا قسمت فراگیر محیط است. عوامل این محیط هنوز برای بازار مبهم هستند و ممکن است بر اثر پیشرفت های فنی، تغییر و تکامل تکنولوژی، اختراعات، جریانات سیاسی، جنگها و کودتاها، اکتشافات علمی و … آثار خود را در بازار ظاهر سازند.

 



برچسب ها : ,,,,

مشاوره انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری شیمی

 

 

مشاوره انجام پایان نامه شیمی

 

 

شیمی به علت نقش اساسی در علوم زیست شناختی و فیزیکی، مهندسی، کشاورزی، پزشکی و رشته های بهداشت به عنوان علم مرکزی شناخته می شود. شیمی در ساده ترین حالت، علم مواد و چگونگی تغییر آنها است. شیمی به بررسی ویژگی های اتم، برخی از اساسی ترین سازه های تمام ماده و نحوه ترکیب این اتم ها برای تشکیل انواع جدید ماده می پردازد. این مجموعه رشته ها و گرایش های مختلفی را در بر می گیرد. رشته شیمی (Chemistry) در ایران در مقطع لیسانس دارای گرایشهای محض و کاربردی می باشد و در مقطع کارشناسی ارشد دارای پنج گرایش‌ اصلی شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک و شیمی کاربردی می باشد. طی چند سال اخیر گرایش هایی بین رشته ای نظیر نانو شیمی، بیوتکنولوژی، شیمی دریا، شیمی مواد غذایی، شیمی آفت کشها، شیمی دارویی، شیمی نفت و کاتالیز، پلیمر و فیتوشیمی به گرایش های شیمی اضافه شده است.

 

انجام پایان نامه شیمی تجزیه در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

شیمی تجزیه به مطالعه شناسایی و بررسی اجزا بصورت طبیعی یا مصنوعی مواد می پردازد. کنترل کیفی محصولات ، کنترل آلاینده های آلی و پساب صنعتی، علوم پزشکی و بالینی)، عیارسنجی از مهمترین کاربردهای علم شیمی تجزیه می باشد.. انجام پایان نامه شیمی تجزیه غالبا در موضوعات مرتبط با کروماتوگرافی ، الکتروشیمی و اسپکتروسکوپی قابل انجام است. به طور کلی استخراج، شناسایی و تعیین داروها، آفت کشها، هیدروکربنها، انواع ترکیبات سمی دیگر و فلزات سنگین از انواع نمونه ها.

 

به طورمثال پایان نامه های شیمی تجزیه می توانند در قالب موضوعات زیر تعریف بشوند :

  • استخراج و شناسایی ترکیبات سمی (افلاتوکسین ها) در خشکبار ، نان با کروماتوگرافی مایع فلورسانس
  • تعیین آفت کشها در میوه – سبزیجات و آنالیز با کروماتوگرافی گازی (قابل تعمیم به آب، روغن و …)
  • تغلیظ و تعیین فلزات سنگین در آب و آنالیز با دستگاه جذب اتمی یا طیف سنجی جرمی (قابل تعمیم به انواع مواد غذایی، روغن و …)
  • تعیین انواع یونهای فلزی، دارو ها یا انواع ترکیبات آلی الکترو اکتیو … با سیستم های الکتروشیمیایی
  • تعینین و انداره گیری نیترات ، فسفات ، سولفات و …. در نمونه های آبی
  • ساخت انواع حسگرهای الکتروشیمیایی نظیر بیوحسگرها، حسگرهای آنزیمی و غیرآنزیمی با استفاده از مواد الکترودی دارای ساختارهای نانو.
  • ساخت انواع الکترودهای مورد استفاده در سیستم های انرژی نظیر باتری ها، ابرخازن ها و پیل های سوختی و ارزیابی آنها توسط روش های الکتروشیمیایی.
  • ساخت انواع سیستم های Sample preparation و نانومواد مربوطه جهت استخراج قبل از هر آنالیز دستگاهی. از معروفترین روشها می توان به استخراج فاز جامد، استحراج فاز جامد مغناطیسی، استخراج فاز جامد میکرو، استحراج مایع –مایع و … اشاره کرد.

 

با توجه به نیاز بخش های مختلف صنعتی و پژوهشی، انجام یک پایان نامه با عنوان مناسب می تواند رزومه مناسبی برای جذب یک شیمیست تجزیه در این مراکز شود.

 

انجام پایان نامه شیمی گرایش شیمی فیزیک

شیمی فیزیک شاخه‌ای از علم شیمی است که به بررسی سیستم‌ های کوانتومی، شیمی هسته ای، جذب سطحی، شیستم های چند فازی، گازها، ترمودینامیک، طیف سنجی مولکولی و انواع فازهای انرژی و … می پردازد. در مواردی هم به سلولهای خورشیدی پرداخته می شود. با توجه به اینکه این گرایش نیاز به مهارت، تجیزات پیشرفته و خاصی دارد، فقط درصد کمی از ایده ها قایل انجام است. به طور مثال پایان نامه های شیمی فیزیک در موراد زیر قابل انجام است:

  • بررسی سنتیک واکنشها یا سنتیک جذب سطحی
  • بررسی ترمودینامیک انواع سیستم های جذب
  • بررسی فازهای انرژی بربرخی از اتمها
  • شبیه سازی و بررسی الکتروشیمی (خوردگی) انواع سیستم ها
  • ساخت و بررسی انواع سلولهای خورشیدی

 

انجام پایان نامه شیمی آلی

شیمی آلی شاخه‌ای از علم شیمی است که به سنتز انواع ترکیبات آلی/دارویی و زیستی میپردازد. با توجه به فراوانی ترکیبات آلی و کربن دار زمینه کاری این رشته بسیار گسترده است.

انجام پایان نامه شیمی آلی میتواند در قالب موضوعات زیر تعریف شود:

– سنتز ترکیبات حلقوی با هترو اتم ها

– سنتز ترکیبات کینولین و مشتقات آن

– سنتز انواع بسپارها

– به کارگیری انواع کاتالیزورهای فلزی یا نانو برای سنتز ترکبات آلی

– سنتز ترکیبات دارویی و ارزیابی خاصیت دارویی آنها

 

انجام پایان نامه شیمی معدنی

شیمی معدنی با علم کانی‌ها (مواد معدنی) و خاصیتهای آن مرتبط است. بررسی، آنالیز و تفسیر نظریات مرتبط با خواص و واکنش عنصرها و ترکیباتشان (بجز هیدروکربنها و اغلب مشتقات آنها) حیطه های اصلی شیمی معدنی می باشد.

شیمی معدنی، تمام دانش هایی که از جمله ترکیبات کربن نباشند، به جز اکسید کربن و دی سولفید کربن را شامل می شود.

انواع مواد معدنی و مطالعه ساختار کاتالیستها، ساختار کریستالها و …. در این گرایش قرار می گیرد.

 

انجام پایان نامه شیمی کاربردی

شیمی کاربردی یک اصطلاح کلی در شیمی است که در مقابل شیمی محض قرار می‌گیرد و به این معنی است که این قسمت بیشتر در صنعت کاربرد دارد (رابط بین شیمی محض و مهندسی شیمی). تفاوت اصلی دو گرایش محض و کاربردی در نگاه و روش محققین آنها است.

پایان نامه های شیمی کاربردی میتوانند در قالب موضوعات زیر ارائه شود:

  • تصفیه آب
  • انواع غشاها
  • جذب یا حذف آلاینده ها
  • خوردگی و …
  • سنتز و رشد و بررسی ویژگیهای ساختاری و موفولوژی نانو ساختارهای فلزی و نیم رسانا با انجام آنالیز هایی همچون XRD و SEMو…
  • تحلیل و بررسی آنالیزهای تشخیص عنصری

 

انجام پایان نامه شیمی کمومتریکس

شیمی تئوری (کمومتریکس) شاخه ای از علم شیمی است که امروزه در گرایش های شیمی تجزیه، شیمی معدنی و شیمی فیزیک جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. دانشجویان رشته شیمی با زمینه کمومتریکس بسته به گرایش در آزمایشگاه ها نتایج عملی را بدست می آورند و سپس بصورت نظری (به کمک نرم افزار) به تحلیل فرآیندهای شیمیایی می‌پردازند که در هر دو صورت برای پیشرفت در تحقیق و تحلیل نتایج از نرم افزارهایی کمک می‌گیرند که از آن جمله می‌توان به نرم افزارهای زیر اشاره کرد:

MATLAB  ، Gaussian   ، Hyper hem  ، ChemOffic

انجام پایان نامه شیمی با گرایش های زیر قابل انجام می باشد:

انجام پایان نامه شیمی – نانو شیمی، انجام پایان نامه شیمی دریا، انجام پایان نامه شیمی مواد غذایی ، انجام پایان نامه شیمی آفت کشها، انجام پایان نامه شیمی دارویی، انجام پایان نامه شیمی پلیمر، و انجام پایان نامه شیمی – فیتوشیمی

 

انجام پایان نامه شیمی نانو شیمی یا نانوتکنولوژی

رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. ماهیت اصلی این رشته بررسی ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از 1 میکرومتر، (معمولاً حدود یک تا یکصد نانومتر) است.

در حقیقت نانوشیمی رشته جدید به حساب نمی آید و در واقع فناوری نانو به تمام علوم اضافه گردیده است که در رشته شیمی در تمامی گرایشها (شیمی آلی ، معدنی، تجزیه و یا شیمی فیزیک) می توان رویکرد نانو را در نظر گرفت.

 

انجام پایان نامه شیمی دریا

شیمی دریا شامل مباحث شیمی آلاینده ، شیمی آب، نفت و گاز، معادن و کانی ها، شیمی مناطق فرا جوش، خوردگی سازه می شود. تحلیل ترکیبات شیمیایی آب دریا و رسوبات و پارامترهای آلی – معدنی و نمک زدایی و بررسی آلودگی ها و مکانیزم های موجود جز مباحث شیمی دریا به حساب می آید. در این رشته به شناخت عوامل کنترل کننده توزیع مواد شیمیایی از طریق فرآیندهای بیولوژیکی نیز توجه شده است.

 

انجام پایان نامه شیمی فیتو شیمی یا شیمی گیاهی

خواص دارویی و شیمیایی گیاهان بحث اصلی فیتوشیمی است. فیتو شیمی از دیرباز با شیمی گیاهان دارویی در هم آمیخته شده، تاثیر زیادی نیز در علم داروسازی به وجود آورده است.

فتوشیمی غالبا به استخراج ، جدا سازی، تغلیظ، آنالیز، کروماتوگرافی و الکتروفورز می پردازد که باعث استخراج روابط ساختاری و بیوسنتزی می شود. موضوعات پایان نامه فیتوشیم شامل سنتز و نیمه سنتز ترکیبات طبیعی ، تهیه بانک عصاره گیاهان بومی و غربالگری گیاهان به لحاظه تاثیرات زیستی و بعد شناسایی ترکیبات تاثیرگذار، آنالیزهای فیتوشیمیایی گیاهان مختلف و جداسازی و تعیین ساختار ترکیبات طبیعی، کنترل کیفیت و کمیت گیاهان دارویی و خالصسازی باشد.

 

انجام پایان نامه شیمی ‌دارویی

شیمی دارویی در حقیقت استفاده از مبانی پایه شیمی ‌و زیست شناسی برای ایجاد ترکیب که نتیجه آن استخراج مواد دارویی جدید می باشد تعریف می گردد.



برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 8
.